173. forduló, 175. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 11. 12h:04'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,92] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

tv 37 támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: méregfelhő. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

tv 46 támadó/véd. varázslat a 46. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: vérbeli borzongás. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 322.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[103,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Találsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,95] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy elpusztított szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leona irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy nukleáris cickány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Lolitával. Leah tanítványa. Egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy sullár a hátasa. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[51 pontot használtál fel, van még 271.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (felderítés: 1. szint). (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 221.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Észreveszel egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,93] Még mindig füves síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz bal első lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [100,92] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy elpusztított szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 182.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[99,91] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy dombi yeti. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dombi yeti fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,90] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Utad során felfedezel egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy elpusztított szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Solidagoval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah hűséges követője. Egy alligátorbőr cipőt, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [100,89] Még mindig füves síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Találsz egy elpusztított rát-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 161.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 mozogsz északra
[100,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól.

Utad során felfedezel egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 154.]

d 331 4 eldobod a 331. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 101.]

* 3. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[50 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-11 életerő.) Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELDERÍTÉS
Ahányszor a KUT paranccsal átkutatsz egy mezőt, a felderítés képességedet használod. Ez minél magasabb, annál nagyobb eséllyel találsz meg eldobott/elrejtett tárgyakat. Kezdetben egy KUT 20 paranccsal már 100% esélye van, hogy megtalálod a spontán eldobott tárgyakat, de csak 2% esélyed, hogy rábukkansz az elrejtett tárgyakra. Minden KUT parancs fejleszti a felderítés képességedet. Ha ez magas, nemcsak a rejtett tárgyak megtalálására van nagyobb esélyed, hanem például kevesebb pontért is megtalálhatod a simán eldobott tárgyakat. Ha valakit egy szörny öl meg, és a szabadban van, ugyanaz történik a tárgyaival, mintha eldobná. Föld alatt a tárgyak elvesznek (a szörny elhurcolja őket). Még egy funkciója van a felderítés szakértelemnek: ahányas, annyi százalékkal megnöveli a valószínűségét (max. 99%-ig), hogy a harcban használt lövedéket/dobófegyvert meg tudod találni.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 6/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 27 Életpont: 277/264 Jellem: gonosz (184) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 352/190 Pénz: 3 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/1 EFejl: 4
Eddig összesen 563 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3646 TP-t kaptál. Jelenleg 180755 TP-d van. A következő szinthez még 79245 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/30 (+6%) szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 8/48 (+26%)
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 18/65 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,88 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/21 (+14%) 2. nyomkövetés: 35/86 (+40%) 3. lopás: 15/72
4. mászás: 3/35 5. csapdakészítés: 7/46 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/9
7. gyógyítás: 70/66 8. titkosírás: 1/62 9. felderítés: 1/65 (+165%)
10. szörnyidomítás: 1/9 11. teológia: 9/38 (+14%) 12. taumaturgia: 12/3 (+2%)
13. harcművészetek: 2/0 14. zene: 1/9 15. szörnyismeret: 3/0
16. vadászat: 15/53 17. bányászat: 16/28 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

Összsúly: 56.15 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 mutáns csont (#331) 3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,91) mélységi grittangok (#103), Tharr oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(100,88) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(100,89) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, kaffogó hebrencsek (#88), süvítő rája (#113)
(100,90) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102), Solidago (1822. kalandozó)
(100,92) Dornodon rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(101,93) szürke rinocérosz (#346), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Raia oltár
(102,94) márványtorony (#175), 26. jellempróba, Fairlight oltár
(103,93) phua-kúp (#372), 43. jellempróba, oltár
(103,94) 21. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(103,95) alpesi tehenek (#91), Fairlight oltár, szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nukleáris cickány (#155), Lolita (2259. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek