173. forduló, 175. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 31. 9h:11'
EZ A 1072. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
1073. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,46] koordinátán.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+148 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+62 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy troll ritualista.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal többször eltalálod a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 319.]

fvh 20 felt. varázslat haszn. 20
Harci varázslataidat használni fogod minden 20. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ek 334 2 20 t. energia kisütése: 334 2 20
Harci mágia: tűzkéz, 20. szinttől. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 309.]

at 5074 10 TU-t adsz át az 5074. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

hu 16 64 153 hulladék: 16 64 153
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladékgyűjtés törölve: csontszablya. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

hu 171 107 247 hulladék: 171 107 247
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[95,47] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [96,48] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy noth szellem.

Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 55 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5375.

(Továbbmész...) [97,48] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 gránátlövedék. Többször meglövöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ongóliant bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó, egy ezüst papi karkötő és egy ezüst karkötő. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy drakolich áll veled szemben.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: tinta. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a drakolich testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 1 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 grifftojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 57 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5595.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 mozogsz keletre
[98,48] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kőkalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 54 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 1 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 59 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5815.
Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 269.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+62 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy bibircsók-óriás.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 239.]

v 96 97 20 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

94 95 96 97 98 99
45
46
47
48
49
(95,46) troll ritualista (#365)
(95,47) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103)
(96,48) Raia oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 30. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250)
(97,48) ongóliantok (#159), drakolich (#760), élőholt quwarg (#202), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(98,48) fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), bibircsók-óriás (#120)

[97,20] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Van itt egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 229.]

be 610 bemész a 610. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Felragadsz egy széket, és a falhoz vágod, jelezve, hogy verekedni szeretnél. A kocsma többi vendége gyorsan csatlakozik a mókához.

Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kocsmai verekedő bűzös pofáját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kocsmai verekedő fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a kocsmai verekedő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal megcsapod a kocsmai verekedő szakadt láncingét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kocsmai verekedő bűzös pofáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kocsmai verekedő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 mozogsz keletre
[98,20] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 214.]

be 536 bemész az 536. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem tartod kívánatosnak a gnóm faj fennmaradását. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm boltos bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm boltos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a gnóm boltos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a gnóm boltos. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A gnóm boltos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 209.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a fosztogatásban zavarjon. A törpe válaszképp óriási vasbárdot húz elő a háta mögül.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kovács testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a törpe kovács testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpe kovács jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[99,19] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Utad során felfedezel egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 21 bordacsontot 42 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 25 pirkitet 50 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 rövid kardot 23 aranyért.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Selymes Salina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Süpped. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [98,18] Folytatod sétádat a házak közt.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 184.]

be 562 5 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 134.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerű öklét. Lehelete a halál dögletes bűzét ereszti rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a miksziszi húsgólem bal karját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a miksziszi húsgólem jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 129.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a lanton. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+22 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+60 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 mozogsz délre
[98,19] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 89.]

be 564 bemész az 564. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Fenyegetően meglóbálod a fegyveredet:
- A bankbetétemet szeretném felvenni, amely, úgy tudom, a bank teljes vagyonát képezi! - Az elf még mindig mosolyog, de talán már egy árnyalattal hűvösebben.
- Azonnal rendezzük a problémáját! - mondja, és int a kolosszusnak. Megdöbbentő, hogy az eddig mozdulatlan fémszörnyeteg ilyen fürge mozgásra képes! Melletted terem, és felemeli hatalmas ökleit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus fémes combját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 7 életpontot sebeztél. Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod az acélkolosszus mellkasát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az acélkolosszus jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak hegyi góliát trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes acélkolosszus trófeát. 3 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: v 25 0 0 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 3. BP: v 25 0 0 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: v 25 0 0 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Játszani kezdesz a lanton. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+31 arany). Ez jól esett! (+60 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Elenios ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 34 (48) Szint: 19 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 21 (32) Támadás: 34 Agresszió: 10 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 25/38 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 450/374 Jellem: jó (6) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (39) Varázspont: 453/216 Pénz: 503 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/3
Eddig összesen 1038 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 702 TP-t kaptál. Jelenleg 418 670 TP-d van. A következő szinthez még 31 330 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 39 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 11/99 vágófegyverek: *24/100 (+13%)
ütőfegyverek: 6/39 (+50%) lőfegyverek: 20/7 (+6%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,19 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 98,48
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 99
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/51 (+11%) 2. nyomkövetés: 32/6 (+9%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 10/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/15
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/25 9. szörnyidomítás: 2/24
10. teológia: 21/55 (+7%) 11. taumaturgia: 34/24 (+28%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 77/39 (+132%) 15. szörnyismeret: 14/24
16. vadászat: 11/3 17. vitalitás: 1/54 (+11%) 18. bányászat: 4/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), köpködő bruhatagot (#773) háló-csapdával (#220), fekete amőbát (#364) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (239) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211)
bűvölés (#20) (179) bűvölés (#20) (214) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213)
bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705)
bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27) bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)
pusztító végzet (#106) >> noth szellem (#250)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 59 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5815.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.)

Összsúly: 87.36 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 bordacsont (#16) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fekete bőrcsizma (#247)
7 gránátlövedék (#526) 1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
25 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107) 1 rövid kard (#171)
1 tinta (#101) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
125 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308)
3 gernim balzsam (#1894) 4 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
3 spiritusz (#170) 2 vasérc (#152) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100
17
18
19
20
21
(97,20) fogadó # (#610), oltár, kocsmai verekedő (#188)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), miksziszi húsgólem (#126), útonálló (#130)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), acélkolosszus (#35), útonálló (#130)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), útonálló (#130), gnóm boltos (#32), törpe kovács (#90)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), útonálló (#130), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek