173. forduló, 175. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 2. 11h:54'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke hajú, csillogó szemű ember férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan amulettet, egy törpe védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy sötét kaszás trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aranyszem. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol Sakamoto Takumi val . Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-36 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokra bukkansz. Nyilvánvalóan egy nő hagyta. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy copfos vörös hajszálat. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+119 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+402 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 207% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a jégmágia varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

hu 72 171 516 hulladék: 72 171 516
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

hu 125 148 246 hulladék: 125 148 246
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 4 14 fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[14 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

fgy 20 40 felt. gyógyítás 20 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ef 7 energia fejlesztése 7
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] A befejezéshez még 786 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [70 pontot használtál fel, van még 250.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 250.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 240.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 273 6 210 t. energia kisütése: 273 6 210
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 273 10 410 t. energia kisütése: 273 10 410
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 4 5 mozogsz északra, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,89] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak quwarg parafenomén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Chara-din fattya trófeát. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 mérg. ubuk tüske és egy rövid íj. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvágod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak magger trófeát, és kinyersz egy alkalmas pszi őselementál trófeát. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 143 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Végleg elfelejtetted jégcsóva nevű varázslatodat. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a Notermanthi bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a Notermanthi testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. Eldobod az értéktelenné vált óriásféreg trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 1748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+68 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat qwarg rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+70 életerő.)

(Továbbmész...) [169,90] A síkságot ritka erdő váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy éjkornis közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis farkát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az éjkornis fekete testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod az éjkornis jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+69 életerő.) A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [168,91] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült magger lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a magger testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1014 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+70 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. [225 pontot használtál fel, van még 15.]

hh 1253 313 135 használod az 1253. tárgyat a 313. tárgyat a 135. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 9.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 8.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[169,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(168,91) magger (#747), patak
(169,89) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 32. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), qwarg rohamosztagos (#242)
(169,90) éjkornis (#228)
(169,92) patak

[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 5 mandibulapengét 15 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 8, 27.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 24 (29) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 23 (30) Védekezés: 74 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (28) Életpont: 366/232 Jellem: jó (562) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (46) Varázspont: 844/4 Pénz: 516 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 177/191 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 74
Eddig összesen 1099 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10625 TP-t kaptál. Jelenleg 739781 TP-d van. A következő szinthez még 60219 TP szükséges. Trófeáid: pszi őselementál, Chara-din fattya, kultúrmasztodon. A 172. fordulódban 10298 arany került a bankszámládra. 10400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 25 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: * 24
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 32 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 14 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 32 (+2)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 21 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 26 (+1) 11. taumaturgia: 49 12. versengés: 7
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 22 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 5 20. bányászat: 6 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 3 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148)
5 spiritusz (#170) 4 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 12 kaja (#2) 5 mérg. ubuk tüske (#137)
1 rövid íj (#107) 1 vérvörös rózsa (#1622) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek