Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 2. 11h:54' EZ A 207. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 208. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 279. varázslatot |
hu 72 171 516 | hulladék: 72 171 516 |
hu 125 148 246 | hulladék: 125 148 246 |
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
fku 200 | felt. kutatás 200 |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
fgy 20 40 | felt. gyógyítás 20 40 |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
ek 273 6 210 | t. energia kisütése: 273 6 210 |
ek 273 10 410 | t. energia kisütése: 273 10 410 |
m 8 4 5 | mozogsz északra, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak quwarg parafenomén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Chara-din fattya trófeát. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvágod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak magger trófeát, és kinyersz egy alkalmas pszi őselementál trófeát. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 143 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Végleg elfelejtetted jégcsóva nevű varázslatodat. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a Notermanthi bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a Notermanthi testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. Eldobod az értéktelenné vált óriásféreg trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 1748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [169,90] A síkságot ritka erdő váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy éjkornis közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis farkát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az éjkornis fekete testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod az éjkornis jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [168,91] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült magger lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a magger testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1014 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
hh 1253 313 135 | használod az 1253. tárgyat a 313. tárgyat a 135. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Erő: | 24 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (31) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 23 (30) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 (28) | Életpont: | 366/232 | Jellem: | jó (562) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (46) | Varázspont: | 844/4 | Pénz: | 516 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 177/191 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 74 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | * 24 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 32 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 14 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 32 (+2) |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 21 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 26 (+1) | 11. taumaturgia: | 49 | 12. versengés: | 7 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 22 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 5 | 20. bányászat: | 6 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) |
jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 3 | mandibulapenge (#125) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
5 | spiritusz (#170) | 4 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 12 | kaja (#2) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 20 | víz (#27) |