174. forduló, 176. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 11. 15h:02'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,88] koordinátán.
Silverlard, amikor összefutottatok, adott neked egy gyógykenőcsöt (ld. enc.) és 46 aranyat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 300.]

a 50 5750 50 átadod az 50. tárgyat az 5750. kalandozónak (50 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 49 aranyat Silverlard részére. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[99,87] Még mindig füves síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra bal első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Felfedeztél egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított álomvirágot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,86] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trikornis bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 259.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+7 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 229.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[99,84] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [99,83] Még mindig bozótos. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 187.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[99,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! "

A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [99,80] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [99,79] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Piszkos Fred. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [21 pontot használtál fel, van még 166.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

be 598 bemész az 598. épületbe
úgy tűnik, senki sem felejtette el a legutóbbi látogatásodat... A harc elkerülhetetlen. Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerű öklét. Lehelete a halál dögletes bűzét ereszti rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a miksziszi húsgólem testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a miksziszi húsgólem jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a miksziszi húsgólem fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 161.]

v 7 130 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 158.]

v 7 665 2 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 155.]

v 7 651 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 152.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [7 pontot használtál fel, van még 145.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstkard (#325) 44 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db,
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db,
gromak páncél (#270) 30 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 140.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Visszatértél a fosztogatás helyszínére, azonban semmit sem találsz - az épület üres. [5 pontot használtál fel, van még 135.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 132.]

* 2. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 82.]

* 3. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 6/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 27 Életpont: 277/266 Jellem: gonosz (188) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 352/179 Pénz: 11 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/2 EFejl: 4
Eddig összesen 570 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2883 TP-t kaptál. Jelenleg 183638 TP-d van. A következő szinthez még 76362 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/30 szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 8/74 (+26%)
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 18/68 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,80 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/35 (+14%) 2. nyomkövetés: 36/10 (+24%) 3. lopás: 15/72
4. mászás: 3/35 5. csapdakészítés: 7/53 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/9
7. gyógyítás: 70/81 (+15%) 8. titkosírás: 1/62 9. felderítés: 1/65
10. szörnyidomítás: 1/9 11. teológia: 9/61 (+23%) 12. taumaturgia: 12/5 (+2%)
13. harcművészetek: 2/0 14. zene: 1/9 15. szörnyismeret: 3/0
16. vadászat: 15/53 17. bányászat: 16/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

Összsúly: 54.56 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 arany (#50) 2 elkarog szőr (#665) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 rinóbőr (#651)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 trikornis szarv (#198)
1 uzbány csőr (#169) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Piszkos Fred (3817. kalandozó), miksziszi húsgólem (#126)
(99,80) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(99,83) Dornodon oltár, garokk (#73)
(99,84) tetemember (#123), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(99,85) trikornisok (#104), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, ork sámán (#345)
(99,86) Dornodon rúnaköve, oltár, uzbány (#102)
(99,87) kérődző etra (#368), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, Elenios oltár
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Fairlight oltár, 43. jellempróba, púpos burástyák (#92)

Üzenet küldése a karakternek