TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 12. 16h:08'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4194
SZÁMLA : XXXX
|
MYLENE CASSIUS KALANDJAI
52 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,42] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 14. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy szutykos remák trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Arthemis Amarth. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
A 16. napon megintcsak összeakadsz Arthemis Amarth-tal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 21. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Árny Vadász. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 31. napon találkozol Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 32. napon újból találkozol Árny Vadásszal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyasztja! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az Olimpián kaptál 500 tapasztalati pontot.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nodonrod kitűzőt (199 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 49. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szürke. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 49. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Leah ministránsa. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
* 3. KP: |
elmormolod a 27. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]
* 4. KP: |
használod a 113. pszi képességet |
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
kf 1533 |
kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat |
A ruhádra illeszted a nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
kpk 4 |
kezd. parancs kivétele: 4 |
P 113 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ftv 33 10 |
felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 10. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ftv 31 10 |
felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 10. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ftv 97 10 |
felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot a 10. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ftv 111 10 |
felt. tám/véd. varázslat a 111. varázslatot a 10. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ftv 114 10 |
felt. tám/véd. varázslat a 114. varázslatot a 10. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[122,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sullár jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a sullár farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [121,42] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bandita fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a bandita bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bandita testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy gyöngymangó. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [120,42] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle farkát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
[36 pontot használtál fel, van még 295.]
m 6 6 5 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
[119,42] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Raia szent lovagja. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [118,42] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Abdul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült vérfürdető magszim lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával végigvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [117,43] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy quwarg bolyt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 259.]
m 6 6 5 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
[116,43] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy színes dözmöng irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [115,43] Dombos terepre érkeztél.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [114,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+70 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 185.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
ea 57 1 |
eladod az 57. tárgyat 1 |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
ee 237 714 107 |
eladod a 237. tárgyat a 714. tárgyat a 107. tárgyat |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
ee 322 193 36 |
eladod a 322. tárgyat a 193. tárgyat a 36. tárgyat |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
ee 268 152 70 |
eladod a 268. tárgyat a 152. tárgyat a 70. tárgyat |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
ee 166 |
eladod a 166. tárgyat |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
fl 1 50 |
lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
fl 7 50 |
lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
fl 2 50 |
lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
lot 14 18 21 |
lottózol 14 18 21 |
Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 21. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 184.]
* 2. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 154.]
* 3. BP: |
keresed a 121. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy homokférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 114.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 74.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 34.]
tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
KARAKTERLAP
Mylene Cassius, egy hófehér, hosszú hajú, világoskék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hittérítője vagy. Ez a 176. fordulód.
Erő: |
25 (29) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
105 cm |
IQ: |
24 (26) |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
39 kg |
Ügyesség: |
28 (34) |
Védekezés: |
36 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
5/5 év |
Egészség: |
22 (24) |
Életpont: |
272/173 |
Jellem: |
semleges (+10) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
20 (24) |
Varázspont: |
265/6 |
Pénz: |
7 arany |
Kép. pont: |
0 |
|
|
Pszi pont: |
157/421 |
|
|
|
|
Eddig összesen 731 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3118 TP-t kaptál. Jelenleg 248935 TP-d van. A következő szinthez még 11065 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg harcos,
élőholt quwarg,
proteinsólyom. A 176. fordulódban 89 arany került a bankszámládra. 89 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
* 21 |
ütőfegyverek: |
14 |
lőfegyverek: |
8 |
dobófegyverek: |
18 |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13 |
2. nyomkövetés: |
22 |
3. lopás: |
3 |
4. mászás: |
5 |
5. csapdakészítés: |
13 |
6. csapdaészlelés: |
7 |
7. gyógyítás: |
49 (+1) |
8. titkosírás: |
2 |
9. felderítés: |
10 |
10. szörnyidomítás: |
5 |
11. teológia: |
16 |
12. taumaturgia: |
10 |
13. szerencsejáték: |
1 |
14. versengés: |
4 |
15. zene: |
13 |
16. szörnyismeret: |
6 |
17. pszi: |
20 |
18. zárnyitás: |
5 |
19. vadászat: |
9 |
20. bányászat: |
26 (+1) |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fejszét (#1240) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kék rothasztó (#421) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
manifesztátor (#124), kérődző etra (#368), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
2. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
agybénítás (#114) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
Összsúly: 86.61 kg |
Megterheltség: 127% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(114,44) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 31. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(115,43) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, érclelőhely
(116,43) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 39. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(118,42) Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148)
(119,42) kardfogú fülemüle (#146), Raia oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(120,42) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), kardfogú fülemüle (#146)
(121,42) bávatag golombár (#165), bandita (#758)
(122,42) sullárok (#101), oltár
(123,42) az 57. labirintus bejárata
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.