Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 26. 9h:20' EZ A 406. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 407. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
ftv 34 248 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 248. szörnyet |
ftv 34 678 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 678. szörnyet |
ftv 34 213 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 213. szörnyet |
bb 189 4 | beraksz a bankba a 189. tárgyat (4 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
hh 1099 841 135 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
vv 53 28 112 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
d 2 50 | eldobod a 2. tárgyat (50 darabot) |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
v 181 187 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,106] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1350 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a halálhozó jobb lábát. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a halálhozó testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A halálhozó éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9967 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 323, gyógyulás: 159, összesen: -164 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, az 5 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az 5 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 9240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 135, gyógyulás: 167, összesen: +32 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
vtn 78 | varázslat tanulás: a 78. varázslatot |
vv 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 19 15 | elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot) |
v 198 200 113 | elmormolod a 198. varázslatot |
[200,113] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított rát-fát. Észreveszel egy elpusztított fekete lótuszt. Találsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy elpusztított álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő egyik karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 175, gyógyulás: 129, összesen: -46 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 163, gyógyulás: 147, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus bal oldalát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok. 3922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 73, gyógyulás: 27, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [198,113] A bozótost ritka erdő váltja fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Nem tudod úgy letenni a lábad, hogy ne reccsenne a talpad alatt quwarg. Förtelmes! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy kisebb quwarg isten! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (53 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (186,106)-> 125 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 18514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 418, gyógyulás: 214, összesen: -204 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 151, gyógyulás: 138, összesen: -13 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az ősquwarg jobb első lábát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 8401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 138, gyógyulás: 230, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] Fák, mindenütt csak fák. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 6826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 109, gyógyulás: 111, összesen: +2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 6620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 131, gyógyulás: 112, összesen: -19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy rókafarok. 3975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 21, gyógyulás: 28, összesen: +7 ÉP}
h 1755 900 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (53 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Shengoroth karmával épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 225, gyógyulás: 171, összesen: -54 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő torát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Shengoroth karmával épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 38 arany, -2 ÉP] 8142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 238, gyógyulás: 172, összesen: -66 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (7 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad a 11 qwarg rohamosztagos. (11 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 62, gyógyulás: 160, összesen: +98 ÉP}
v 1 9999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 1488 | kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (tüskepajzs védelmez.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok egyik karját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok fejét. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 104, gyógyulás: 152, összesen: +48 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (53 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 7893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 146, gyógyulás: 139, összesen: -7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Semmi hatás! (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (7 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6664 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 89, gyógyulás: 139, összesen: +50 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Eláraszt a tűz. (91 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 6 manifeszt.nyúlvány, 5 pszi kő, 24 gyöngymangó. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten nyakát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 627 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +126 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 578 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +116 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 1368, gyógyulás: 662, összesen: -706 ÉP}
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 8 6 | mozogsz keletre, északra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok fejét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok fejét. (7 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok bal vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1143, sebződés: 70, gyógyulás: 61, összesen: -9 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (51 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő nyakát. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 6524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 107, gyógyulás: 108, összesen: +1 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [200,111] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A quwargok itt mindent lerágtak, gyökeréig! Hosszú időbe telik, amíg a természet újjáéled. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-17 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 4221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 27, gyógyulás: 90, összesen: +63 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (49 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Shengoroth karmával megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 6620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 187, gyógyulás: 137, összesen: -50 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a vadász quwarg torát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 14, gyógyulás: 65, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Ámulva járod körbe a példányt. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-18 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 7, gyógyulás: 36, összesen: +29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védelmez.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 70, gyógyulás: 43, összesen: -27 ÉP}
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 8, gyógyulás: 36, összesen: +28 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 165, gyógyulás: 84, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [198,110] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Találsz egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy grok-képződményt. Délnyugatra egy rát-fa van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg parafenomén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg bal első lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 31.]
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ef 20 540 | energia fejlesztése 20 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
TUDATI RETESZ (510. TUDATI KÉPESSÉG) A Tudati Erőd felhúzása sok-sok új ötletet adott nektek ahhoz, hogy miképp lehetne ezt a megmagyarázhatatlan, különleges erőt még jobban kihasználni. Például azt is megfigyeltétek, hogy a különféle pszionikus védőpajzsok a kasztroplanáris térben vastag páncél, sisak vagy netán aura formájában jelennek meg rajtatok. Ez a felfedezés egy igen merész gondolathoz vezetett: mi lenne, ha a Tudati Erődben felépített fal, vagy barikád biztonsága mögé húzódnátok, ha pszi támadás ér titeket? Vajon megoldható? Vajon működik? Tudom, meglepő, de igen! Működik! A tudati retesz képessége egy egyszerű, elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárkózhatsz mögé! Némi gyakorlással ezt a harc közben is lesz időd megcselekedni. (Mostantól minden támadó pszi képesség ellen bizonyos százalékban extra rezisztenciát kapsz, tehát a rád lőtt pszi támadások a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak. Ez az esély max. 20% lehet, és a kiszámításánál felfelé kerekítünk) |
AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián! |
LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül. |
Erő: | 43 (59) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 88 (92) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 98 (106) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/141 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 651/832 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 32 (71) | Varázspont: | 1423/1153 | Pénz: | 9614 arany | Kép. pont: | 42 |
Vérpont: | 90/28 | Pszi pont: | 256/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/54 |
vágófegyverek: | 44/48 (+28%) | ütőfegyverek: | 7/42 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 35/21 (+13%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,110 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/56 | 2. nyomkövetés: | 61/8 (+44%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 15/97 | 5. csapdakészítés: | 18/0 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/77 |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 14/86 | 9. felderítés: | 11/8 |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 116/41 (+50%) | 12. taumaturgia: | 77/69 (+120%) |
13. versengés: | 2/69 (+45%) | 14. harcművészetek: | 4/67 | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 34/79 (+26%) | 17. pszi: | 25/88 (+89%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. bányászat: | 23/9 (+11%) | 21. testépítés: | 25/36 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 14/6 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1876, pontszámod: 25551. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 103 TU. a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2807 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1786 | arany (#50) | 17 | drótszőr (#37) | 19 | gyógykenőcs (#313) | |||
25 | gyöngymangó (#135) | 38 | kaja (#2) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
10 | pszi kő (#248) | 4 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | kaktuszbogyó (#429) | 9 | kerek kő (#19) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 2 | varkaudar csésze (#841) | |||
21 | víz (#27) |