177. forduló, 179. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 4. 12h:05'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,59] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+180 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+215 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 1 VP-t.]

h 1387 185 31 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

203 204 205
58
59
60

[185,31] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
A titkos teleportkő, ami ide repített, teljesen kimerült, nem képes többet efféle "csodára". Akkor minek cipeld tovább? Inkább eldobod. [10 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 2 VP-t.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 10 VP-t.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 1 VP-t.]

v 1 20 20 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 27000 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy Blounther apó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 78, gyógyulás: 36, összesen: -42 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 2 VP-t.]

ee 360 280 99 eladod a 360. tárgyat a 280. tárgyat a 99. tárgyat
Eladtál 13 quwarg tojást. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 19 fekete gyöngyöt. 114 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 234.]

ee 643 244 312 eladod a 643. tárgyat a 244. tárgyat a 312. tárgyat
Eladtál 6 küklopsz szemet. 180 aranyat kaptál.
Eladtál 4 kvazárt. 44 aranyat kaptál.
Eladtál 75 borkonyó bibét. 375 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[182,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy szürke, a többi ház között megbújó épületre leszel figyelmes, aminek kinézete már gyanúsan egyszerű. A vaskeretes tölgyfaajtón épp egy sunyi árnymanó lendül ki az utcára, és észre sem véve, hogy figyeled, beleveti magát a tömegbe, majd egy a szakállába motyogó törpe zsebébe nyúl, hogy egy kisebb tárgyat emeljen ki belőle. Aztán eltűnik a szemed elől. (699. épület.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász támad rád. (ld. enc.)

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs, 2 bumeráng, egy bronzhegyű nyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy fűszertartó. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 36, gyógyulás: 27, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 33, gyógyulás: 21, összesen: -12 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 20 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 36, gyógyulás: 44, összesen: +8 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc, egy aranytű, egy shinai gömb, egy vasérc és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy ekharion bébi. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy gránátkaktuszt. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Összefutsz Illian. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon szerzetese. Egy bo'adhun tiarát, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy bo'adhun lidérc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[56 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 11 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 9 VP-t.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 123. Kapsz 2 VP-t.]

lm 2 1 4 mozogsz 2 1 4
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 108. Kapsz 3 VP-t.]

lm 6 7 9 mozogsz 6 7 9
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lomha morf. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf jobb lábát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A lomha morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 kvazár. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 107, gyógyulás: 43, összesen: -64 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Hamarosan egy harcias morfot pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (7 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a harcias morf farkától. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 28 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a harcias morf farkától. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 fenőkő. 2 338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 172, gyógyulás: 34, összesen: -138 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 4 VP-t.]

lm 11 12 14 mozogsz 11 12 14
Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálos morf. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf fejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A halálos morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 aranyló ugarhéj. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy mágiamorfáló lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló bal első lábát. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 32 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mágiamorfáló bal első lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 36 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 3 434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 106, gyógyulás: 62, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Hamarosan egy halálos morfot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálos morf jobb oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 32 életpontot sebeztél. A halálos morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 sámán gyógykenőcs. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 25, gyógyulás: 28, összesen: +3 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy brutális morf van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf testét. (7 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 2 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a brutális morf farkától. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a brutális morf testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a brutális morf farkától. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 sáfránypor. 2 338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 162, gyógyulás: 37, összesen: -125 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 4 VP-t.]

lm 19 20 17 mozogsz 19 20 17
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 borkonyó bibe. 3 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 20, gyógyulás: 43, összesen: +23 ÉP}

Hirtelen egy éltető morfot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 18 madártoll és 4 fokhagyma. 2 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mágiamorfáló az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 35 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mágiamorfáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 40 arany és 1 jégrúna-tekercs. 3 434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 43, gyógyulás: 50, összesen: +7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [20. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [17. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 6 VP-t.]

lm 22 23 25 mozogsz 22 23 25
Egy széles, magas terembe érsz. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [22. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Hamarosan egy brutális morfot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 8 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (7 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 2 életpontot sebeztél. A brutális morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a brutális morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 8 tinta. 2 338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 167, gyógyulás: 34, összesen: -133 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy domináns morf az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 életvíz (Nincs mibe rakni 2 életvízet.). 2 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 21, gyógyulás: 35, összesen: +14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [25. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 4 VP-t.]

lm 26 28 29 mozogsz 26 28 29
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [26. PONT.] Hamarosan egy harcias morfot pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (7 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A harcias morf farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a harcias morf testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 22 életpontot vesztettél. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 mihlanil dobótőr. 2 338 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 167, gyógyulás: 34, összesen: -133 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [27. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 96 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf bal első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf bal hátsó lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. A halálos morf feléd harap, de sikertelenül. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 2 VP-t.]

lm 31 32 35 mozogsz 31 32 35
Haladsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 37 39 mozogsz 37 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 40 mozogsz 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 16, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)
Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 49 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 28 (42) Életpont: 730/363 Jellem: gonosz (189) Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (47) Varázspont: 952/76 Pénz: 5625 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/12 Pszi pont: 171/218 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1725 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 792 TP-t kaptál. Jelenleg 2 007 574 TP-d van. A következő szinthez még 292 426 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, umbatari bromag, vezérfarkas. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 71 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2680 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 18/88 szúrófegyverek: 31/77 (+17%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 28/12 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 4. szinten, 30. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208
A Végzet Vermében a 13. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/8 (+12%) 2. nyomkövetés: 29/97 3. lopás: 1/98
4. mászás: 15/48 5. csapdakészítés: 12/65 (+7%) 6. csapdaészlelés: 22/57 (+48%)
7. gyógyítás: 24/9 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 22/57 (+73%)
10. teológia: 33/87 (+26%) 11. taumaturgia: 56/23 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 14/64 14. harcművészetek: 7/9 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 4/24 (+88%)
19. vadászat: 9/65 20. bányászat: 17/19 21. testépítés: 17/27
22. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (5,25) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) (4,20)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok.

Összsúly: 235.76 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 borkonyó bibe (#312) 13 drótszőr (#37) 17 fekete gyöngy (#99)
2 gyíkfű (#201) 6 küklopsz szem (#643) 3 ork csodaszer (#1228)
13 quwarg tojás (#360) 1 titkos teleportkő (#1387) 1 tyrex csont (#280)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
678 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 2 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytű (#272) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 bumeráng (#249) 2 fenőkő (#1618) 4 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135) 1 jégrúna-tekercs (#1575)
13 khatiszon kristály (#2322) 17 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mihlanil dobótőr (#599) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyílvessző (#108)
1 rákpajzs (#98) 3 sáfránypor (#211) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 shinai gömb (#348) 8 tinta (#101) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

203 204 205
58
59
60
(204,59) csataremák (#694), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), Fairlight oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 40. jellempróba, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), szent liget (#439), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Illian (1869. kalandozó), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620)

Üzenet küldése a karakternek