176. forduló, 179. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 12. 12h:04'
EZ A 1074. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
1075. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,48] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+87 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+63 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy földsárkány.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány bal első lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

tno 6 7 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 280.]

a 211 5074 2 átadod a 211. tárgyat az 5074. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 sáfrányport Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

aa 1228 500 135 átadod az 1228. tárgyat az 500. tárgyat a 135. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 ork csodaszert Ignatus részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 manakristályt Ignatus részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 19 gyöngymangót Ignatus részére. [15 pontot használtál fel, van még 260.]

ek 116 60 1 t. energia kisütése: 116 60 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 252.]

t 159 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű és 59 arany. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}


m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[98,49] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a dombi yeti testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a Thargodan csontváz bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 10 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 51, gyógyulás: 10, összesen: -41 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,50] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy rambó bogár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a nektoraf testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a nektoraf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy noth szellem áll veled szemben.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 3, gyógyulás: 9, összesen: +6 ÉP}

Második ellenfeled egy noth szellem.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a noth szellem testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a noth szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 85 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8725.

(Továbbmész...) [100,50] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (60 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: mocsári penke, fűszertartó. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a drakolich nyakát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

A következő ellenfél egy dermesztő lidérc.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 14 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 87 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8955.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal szárnyát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[100,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy zombi mester áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 48 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [100,52] Kisebb hegyek emelkednek itt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Itt csata lesz.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a vadtroll jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegymélyi lidérc fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 90 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9300.
Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy bíbor szulfagor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,53] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy drakolich.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a drakolich csontos vázát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Második ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc bal vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a hegymélyi lidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 33 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 92 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9530.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 174.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[101,54] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy zombi mester áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [101,55] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy noth szellem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a noth szellem testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Vámpírtőrrel eltalálod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal súrolod a noth szellem jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 33, gyógyulás: 14, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 95 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9875.
[20 pontot használtál fel, van még 154.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+63 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szeppent rákfatty.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal megvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 124.]

v 96 99 80 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98 99 100 101 102
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
(97,48) földsárkány (#359), ongóliantok (#159)
(98,49) Sheran oltár, vaskohó (#155), 36. jellempróba, dombi yeti (#366), Thargodan csontváz (#297)
(99,50) Raia rúnaköve, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nektoraf (#355), noth szellem (#250)
(100,50) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, evaporőrök (#69), drakolich (#760), dermesztő lidérc (#645), uzbány (#102)
(100,51) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba, Sheran oltár, sóhajtó dorony (#112), zombi mester (#251)
(100,52) vadtrollok (#70), hegymélyi lidérc (#7084), zombi mester (#251), Raia oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), bíbor szulfagor (#358)
(101,53) mélységi grittangok (#103), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(101,54) oltár, vaskohó (#155), zombi mester (#251)
(101,55) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, 21. jellempróba, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Thargodan csontváz (#297), noth szellem (#250), szeppent rákfatty (#186)

[99,80] Egy kisebb településhez érkeztél.

Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Észreveszel egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> "
Összeakadsz egy tüsi ősz hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre színe zöld. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy útonálló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szendergő Pulzálás. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

be 579 bemész az 579. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

be 582 bemész az 582. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 104.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerű öklét. Lehelete a halál dögletes bűzét ereszti rád.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a miksziszi húsgólem testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a miksziszi húsgólem fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megvágod a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 99.]

in 4346 1142 leírod a 4346. kalandozónak az 1142. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Chen Keen. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 4346 1219 leírod a 4346. kalandozónak az 1219. kalandozót
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Vicsorgó Eksztázis. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 4346 1567 leírod a 4346. kalandozónak az 1567. kalandozót
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Hawk a Bárd. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 4346 1581 leírod a 4346. kalandozónak az 1581. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Ezüst Golyó. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

* 2. BP: v 25 0 0 elmormolod a 25. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 3. BP: v 25 0 0 elmormolod a 25. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 4. BP: v 25 0 0 elmormolod a 25. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Elkezded pengetni a lantot. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+12 arany). Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY)
Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 34 (46) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 20 (31) Támadás: 42 Agresszió: 10 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 81 Menekülés: 30 % Életkor: 25/56 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 451/459 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (38) Varázspont: 243/74 Pénz: 2776 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/12
Eddig összesen 1132 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 080 TP-t kaptál. Jelenleg 556 735 TP-d van. A következő szinthez még 43 265 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 40 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/8 (+60%) vágófegyverek: 25/39 (+14%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 21/80 (+40%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << varkaudar che-kard (#1112)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,79 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 101,55
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/6 (+33%) 2. nyomkövetés: 32/69 (+9%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 11/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 2/68
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 35/77 (+43%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 81/35 (+99%) 15. szörnyismeret: 14/24
16. vadászat: 11/3 17. vitalitás: 2/20 (+44%) 18. bányászat: 4/95 (+34%)
19. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), köpködő bruhatagot (#773) háló-csapdával (#220), fekete amőbát (#364) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (239) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211)
bűvölés (#20) (179) bűvölés (#20) (214) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213)
bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705)
bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27) bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 95 (limit: 1040), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9875.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 90.19 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210) 19 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 3 manakristály (#500) 1 mocsári penke (#148)
3 ork csodaszer (#1228) 2 sáfránypor (#211) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
122 arany (#50) 11 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193)
11 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
2 lidércesszencia (#1074) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tőr (#225)
4 rákfatty váladék (#333) 2 szulfagor agyar (#677) 1 uzbány csőr (#169)
2 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100
78
79
80
81
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), miksziszi húsgólem (#126), orgyilkos (#131)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486), Szendergő Pulzálás (1421. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek