177. forduló, 179. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 12. 9h:11'
EZ A 208. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
209. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,106] koordinátán.
Reggelizés közben tekinteted a vérvörös rózsára téved. Egy pillanatra megáll a szádban a falat: milyen lehet, ha nem élvezheted az ételt, mert tested éhét csak vérrel csillapíthatnád? A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+278 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 798. hetének nyerőszámai: 22, 2, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 229% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jégmágia varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

v 6 999 19 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

kb 94 10 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

t 242 támadod a 242. szörnyet
FT 242 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy qwarg rohamosztagos! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 157 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A 2 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 323.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ef 6 energia fejlesztése 6
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 686 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [60 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[184,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették.

(Továbbmész...) [185,106] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy fokhagyma. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner Mnebolath trófeát, és kiszedsz egy Blounther apó trófeát. 3094 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján.

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 22 mákrózsa virág. Elteszed őket. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 9 mérg. ubuk dobónyilat 63 aranyért, 9 mérg. ubuk tüskét 18 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rövid kardot 16 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 9 ubuk tüskét 9 aranyért.
[15 pontot használtál fel, van még 248.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Vásároltál 10 varázskövet. 1500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ve 169 3 megveszed a 169. tárgyat 3
Vásároltál 3 uzbány csőrt. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[187,106] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+71 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 14550 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (652. épület.)

(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel felnyitod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (629. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy fegyvermester háza (632. épület.). [50 pontot használtál fel, van még 198.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 148.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[189,106] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját.


(Továbbmész...) [190,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [191,107] A bozótost dombság váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy hóhérbimbót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 83.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

v 96 188 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,106) qwarg rohamosztagosok (#242)
(184,106) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), Elenios oltár
(185,106) Blounther apó (#972)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,106) őrjáratozó katona (#274), királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(188,106) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(189,106) csodák kútja (#1096)
(190,106) Tharr oltár, kputtyintó csalán (#247)
(191,107) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), Tharr oltár, vaskohó (#155), ekharion (#232)

[188,59] Épületek tűnnek fel.

Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
Találkozol Anna Bellával. Tharr lényének egy jelentős része. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tleikan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy csáp entitás trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 83.]

tk 3 4420 többszemélyes kaland 3 4420
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Anna Bella, Apa Tifusz. A teljes csapat Kid Cloudkicker vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 78.]

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 73.]

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[15 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. (ld. enc.) Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 1, 12.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (34) Védekezés: 85 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (28) Életpont: 370/111 Jellem: jó (562) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (44) Varázspont: 850/30 Pénz: 780 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 177/179 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 95
Eddig összesen 1131 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8701 TP-t kaptál. Jelenleg 784716 TP-d van. A következő szinthez még 15284 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, Chara-din fattya, kultúrmasztodon. A 177. fordulódban 8447 arany került a bankszámládra. 8489 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 26 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 25 (+1)
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 32 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 33 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 28 11. taumaturgia: 50 12. versengés: 8
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 22 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 6 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
jégmágia (#279) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1535 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 ezüst kulcs (#184)
1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
9 mérg. ubuk tüske (#137) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyu-shuriken (#157)
1 rövid kard (#171) 1 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 1 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138)
9 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 9 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 1 gyöngymangó (#135) 22 mákrózsa virág (#56)
1 rókafarok (#124) 1 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166)
3 uzbány csőr (#169) 8 varázskő (#305) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,59) 3. többszemélyes kaland, Anna Bella (2129. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek