178. forduló, 180. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 1. 12h:12'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,75] koordinátán.
A 2. napon Earth Spirit leszívott rólad pszivel 2 életpontot.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 69 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[139,76] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,77] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 20 életpontot sebeztél. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,78] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [51 pontot használtál fel, van még 245.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[136,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 tünde nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [135,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy tűzbokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 16, gyógyulás: 11, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+51 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [134,79] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal felnyitod a lajhárlord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

[99 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[133,79] A terep továbbra is sűrű erdő. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad.

Látsz egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,79] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.

[24 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Több tárgyat látsz a földön: 2 pirkit. Elrakod őket. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 2, 19.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 320 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 74. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 179. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 265/150 Jellem: gonosz (333) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (41) Varázspont: 352/48 Pénz: 616 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 127/116
Eddig összesen 572 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4336 TP-t kaptál. Jelenleg 279250 TP-d van. A következő szinthez még 60750 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, csontváz lord, áeratikus hasnyák. A 174. fordulódban 2028 arany került a bankszámládra. 2068 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: 6/89 vágófegyverek: 10/35 (+5%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 21/96 (+12%) dobófegyverek: 6/77

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/63 2. nyomkövetés: 37/0 (+15%) 3. mászás: 6/74
4. csapdakészítés: 14/59 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/3 6. gyógyítás: 30/14 (+30%)
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 13/97 (+10%) 9. szörnyidomítás: 4/60
10. teológia: 23/43 (+12%) 11. taumaturgia: 28/5 (+3%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/27 14. harcművészetek: 11/0 15. zene: 5/63
16. szörnyismeret: 6/4 17. pszi: 20/28 (+3%) 18. vadászat: 5/49
19. bányászat: 16/86 20. úszás: 1/0 21. főzés: 8/77

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acéltű (#334) 8 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
2 lajhár csont (#236) 4 pirkit (#153) 5 spiritusz (#170)
2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,79) Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720)
(133,79) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,79) lajhárlord (#757)
(135,79) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(136,79) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, 38. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(137,78) 50. jellempróba
(138,77) művészi porolit (#720), arató csattanatok (#144), nukleáris cickány (#155)
(140,75) fényűző villa (#603), a 68. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek