Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 1. 12h:12' EZ A 186. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD 187. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
v 1 7 | elmormolod az 1. varázslatot |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [138,77] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 20 életpontot sebeztél. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [137,78] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [135,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy tűzbokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 16, gyógyulás: 11, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [134,79] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal felnyitod a lajhárlord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [132,79] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 36 (40) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 265/150 | Jellem: | gonosz (333) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 35 (41) | Varázspont: | 352/48 | Pénz: | 616 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 127/116 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | 6/89 | vágófegyverek: | 10/35 (+5%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 21/96 (+12%) | dobófegyverek: | 6/77 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/63 | 2. nyomkövetés: | 37/0 (+15%) | 3. mászás: | 6/74 |
4. csapdakészítés: | 14/59 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/3 | 6. gyógyítás: | 30/14 (+30%) |
7. titkosírás: | 4/13 | 8. felderítés: | 13/97 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 4/60 |
10. teológia: | 23/43 (+12%) | 11. taumaturgia: | 28/5 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
13. versengés: | 7/27 | 14. harcművészetek: | 11/0 | 15. zene: | 5/63 |
16. szörnyismeret: | 6/4 | 17. pszi: | 20/28 (+3%) | 18. vadászat: | 5/49 |
19. bányászat: | 16/86 | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 8/77 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | acéltű (#334) | 8 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 4 | pirkit (#153) | 5 | spiritusz (#170) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |