17. forduló, 19. forduló, Yagmur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 21. 12h:04'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4264
SZÁMLA : XXXX

YAGMUR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-14] koordinátán.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

le 51 leveszed/lerakod az 51. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

le 14 leveszed/lerakod a 14. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 65 elkészíted a 65. tárgyat
Legyártottál 1 szöges páncélt. [24 pontot használtál fel, van még 134.]

kf 65 kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat
Magadra öltöd a szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

be 12 bemész a 12. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata tökéletesen van álcázva: útmutató nélkül sosem találtad volna meg. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Odabent hűvös félhomály fogad. Dermedt csend, mintha a hely örökkévaló és vérre éhes lakói türelmesen várnák, hogy beljebb kerülj. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Ahogy a kanyargó folyosón gyalogolsz, rossz előérzet kerít hatalmába. [2. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Halvány sejtésed támad arról, hogy hogyan lehetett volna a dolgot megúszni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 3 3 3 mozogsz 3 3 3
Meglátogatod a 3. pontot. Remélhetőleg a kincs vár ott rád... [3. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 ezüst nyaklánc (ld. enc.), 15 arany és 1 rézkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
A 4. ponthoz igyekszel. Ahogy közeledsz célod felé, egyre erősebb bűzt érzel... [4. PONT] Hamarosan egy százfogút pillantasz meg. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a százfogú bal oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a százfogú egyik csápját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a százfogú kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 5 5 mozogsz 5 5
Bekukkantasz egy zsákutcába. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Ahogy a folyosó vége felé közeledsz, már tudod, hogy nem lesz ott semmi. Azért nem árt megnézni... [6. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 1 mozogsz 1
Visszamész a kivezető lépcsőhöz, és elhagyod a rejtekhelyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 99.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[30,-13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gátvakond bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Egy mászókarmot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy gyilkos sallank trófea díszíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dominic. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [29,-12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy húsevő magszim. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-12] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csodabogár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csodabogár jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[27,-13] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy megsebzett mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Ronderon Kerrdallal. Ruházatát egy gorombilla trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 kerek követ.

(Továbbmész...) [26,-12] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos mókus. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos mókus jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos mókus bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-12] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy technokolin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a technokolin testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a technokolin kemény csáprágóját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A technokolin megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete gránittorony (535. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [42 pontot használtál fel, van még 27.]

m 6 mozogsz nyugatra
[24,-12] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Találsz egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 17.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

KARAKTERLAP

Yagmur, egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Ez a 18. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 4/5 Magasság: 117 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 5 Menekülés: 35 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 118/65 Jellem: semleges (+12) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 80 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 436 TP-t kaptál. Jelenleg 2 718 TP-d van. A következő szinthez még 1 282 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13)
Óvatosság (labirintusokban): 0
24,101 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 665 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 4 3. csapdaészlelés: 1 (+1)
4. gyógyítás: 7 5. felderítés: 1 6. zárnyitás: 2
7. vadászat: 2 8. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 32% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak a 6. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 3 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)

Összsúly: 37.07 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 fáklya (#36) 16 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 3 ezüst nyaklánc (#117) 2 kaja (#2)
3 kerek kő (#19) 1 magszim bél (#103) 1 rézkulcs (#75)
1 szöges páncél (#65)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
-15
-14
-13
-12
-11
(24,-12) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(25,-12) technokolin (#50), fekete gránittorony (#535)
(26,-12) gyilkos mókus (#29)
(27,-13) olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103), spagulár (#82), Ronderon Kerrdal (5711. kalandozó)
(28,-12) csodabogár (#755), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(29,-12) oltár, 10. jellempróba, húsevő magszim (#67)
(30,-13) mély kút (#93), gátvakond (#57), Dominic (3118. kalandozó)
(31,-14) a 12. labirintus bejárata, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek