17. forduló, 19. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 16. 10h:57'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,19] koordinátán.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[32,20] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy drasmólyom nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a drasmólyom testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) Utad során felfedezel egy világítótornyot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőszáli disznó. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kőszáli disznó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kőszáli disznó néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,20] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy királygyík. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a királygyík bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 137.]

be 15 bemész a 15. titkos labirintusba
A hegyek közt botorkálva, a véres nyomokat követve megtalálod a gonosz gyíkemberek barlangjának a bejáratát. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. A szűk, nedves járatokon elindulva kiskori klausztrofóbiád kezd feltámadni. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy továbbmész, egy zsákutcában végződik a folyosó. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az elágazásnál dél felé indulsz. A járat kanyarodik, és egy üres zsákutcába érkezel. Innét nincs tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 112.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó jobbra kanyarodik, és hamarosan egy földalatti patak mellett állsz. Ezért választották hát a szörnyek ezt a helyet, mert víz közelében kell élniük! [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyíkember van előtted! (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó kanyarodik, és egy elágazáshoz érkezel. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hosszan, hosszan megy a szűk járat. Körültekintően, és a lehető legcsendesebben mozogsz előre. A járat kiszélesedik, és egy földalatti tó partjához érkezel. A gyíkemberek fő fészke lesz ez! [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gyíkember az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyíkember csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hamarosan egy gyíkembert pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyíkember néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 fáklyát. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis vaskulcs (ld. enc.), 4 kaja és 1 vizestömlő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérve a kijárathoz, elhagyod a gyíkemberek fészkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 87.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 47.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[32,19] A hegyvidéket síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a kaszabolósáska testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a kaszabolósáska bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner gátvakond trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [31,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,17] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy szárnyas gömböc. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 17.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[31,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő mérges pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mérges pók egyik lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 smirglilevelet.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [14 pontot használtál fel, van még 3.]

gyk 12 30 gyakorolsz a 12. tárggyal 3 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 158 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY)
A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják.

KIS VASKULCS (40. TÁRGY)
A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni.

MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY)
A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket.

MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Ez a 18. fordulód.

Erő: 16 Szint: 6 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 17 Életpont: 104/104 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 71 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 202 TP-t kaptál. Jelenleg 1 096 TP-d van. A következő szinthez még 904 TP szükséges. Trófeád: kaszabolósáska. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 3 (+1)

31,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 8 (+1) 5. vadászat: 1 6. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. törpe házikó (532): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 2 csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36)
19 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 bordacsont (#16) 12 drótszőr (#37) 5 királygyík bőr (#44)
6 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 10 smirglilevél (#29) 6 szárnyas hernyó (#69)
1 szuperkötél (#209) 7 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)
12 varányszem (#30)

Összsúly: 38.31 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 1 kis vaskulcs (#40)
2 mandibulapenge (#125) 4 smirglilevél (#29) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33 34
15
16
17
18
19
20
21
(31,16) mérges pók (#20), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(31,17) szárnyas gömböc (#12)
(31,18) oltár, démontetű (#15)
(32,19) kaszabolósáska (#83), 24. jellempróba
(32,20) drasmólyomok (#60), világítótorony (#156), kőszáli disznó (#34)
(33,20) királygyík (#26), a 15. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), gyíkember (#51)

Üzenet küldése a karakternek