180. forduló, 182. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 13. 15h:01'
EZ A 760. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
761. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Illian. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy epokitféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy varkaudar kósza trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított tintacsiga. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Illian, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

a 415 1869 1 átadod a 415. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [7 pontot használtál fel, van még 329.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
ryuku kesztyű (#690) 170 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db,
fúvócső (#20) 4 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 324.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Legutóbbi látogatásod óta nem lakik itt senki. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 396 3 eladod a 396. tárgyat 3
Eladtál 3 álomport. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 148 1 eladod a 148. tárgyat 1
Eladtál 1 mocsári penkét. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 153 2 eladod a 153. tárgyat 2
Eladtál 2 pirkitet. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 14 5 eladod a 14. tárgyat 5
Eladtál 5 sünmedve tüskét. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 152 2 eladod a 152. tárgyat 2
Eladtál 2 vasércet. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 652 1 eladod a 652. tárgyat 1
Eladtál 1 darázsszárnyat. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ea 15 2 eladod a 15. tárgyat 2
Eladtál 2 vadász tatu bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[101,79] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Találsz egy álomvirágot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a ryuku légiós testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,77] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Itt csata lesz.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 298.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[100,76] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [99,76] Továbbra is síkságon vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,77] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 262.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[98,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nektoraf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [98,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (570. épület.).

(Továbbmész...) [99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz Illian. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy epokitféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy varkaudar kósza trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tintacsiga. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Fürge Alduin. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Kroninnal. Leah inkvizítora. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [26 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [50 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. BP: gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 133.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 93.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.)

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 6/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 27 Életpont: 277/276 Jellem: gonosz (197) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 352/135 Pénz: 227 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/4 EFejl: 8
Eddig összesen 604 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3463 TP-t kaptál. Jelenleg 200784 TP-d van. A következő szinthez még 59216 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt quwarg, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/60 (+6%) szúrófegyverek: 21/22 (+12%) vágófegyverek: 10/19 (+23%)
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 18/92 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,79 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/33 (+28%) 2. nyomkövetés: 37/50 (+28%) 3. lopás: 15/72
4. mászás: 3/43 5. csapdakészítés: 7/95 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/9
7. gyógyítás: 70/81 8. titkosírás: 1/62 9. felderítés: 1/65
10. szörnyidomítás: 1/9 11. teológia: 10/32 (+8%) 12. taumaturgia: 12/15 (+2%)
13. harcművészetek: 4/0 14. zene: 1/9 15. szörnyismeret: 3/0
16. vadászat: 15/53 17. bányászat: 16/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 87 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

Összsúly: 54.40 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 1 darázsszárny (#652)
1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153) 5 sünmedve tüske (#14)
2 vadász tatu bőr (#15) 2 vasérc (#152) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,77) márványtorony (#175), Sheran oltár
(98,78) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tetemember (#123), nektoraf (#355)
(98,79) manaelementál (#290), sötét kastplom (#570), orgyilkos (#131)
(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Sheran oltár
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Illian (1869. kalandozó), Fürge Alduin (4244. kalandozó), Kronin (5996. kalandozó)
(100,76) élőholt quwarg (#202), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), sötét gnóm (#132)
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, északi aurach (#350)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, rájanyékek (#58), ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek