TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. júl. 4. 9h:06'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX
|
RISARA KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Süppeddel. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Érdeklődve hallgatod, de ez inkább udvariasságodból, mint az iránta való vonzalomból fakad. Nem jó nálad a pasi.
Az 1. napon összeakadsz Felefellel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Aztán büszkén kihúzva magát, átnyújt egy mákrózsa virágot. Egy halvány mosolyt eresztesz meg a fiú felé, de ez minden. Nem a te eseted.
Az 1. napon összefutsz Thompson99cel. Tharr hittérítője. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy orgoró trófea és egy tüskés harci gromak trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy trappoló dinymák. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
le 162 |
leveszed/lerakod a 162. tárgyat |
Kiveszed a füledből a borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
le 49 |
leveszed/lerakod a 49. tárgyat |
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
ea 49 |
eladod a 49. tárgyat |
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
kf 1578 |
kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
Felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
kf 1552 |
kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat |
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
[98,19] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 340.]
be 563 |
bemész az 563. épületbe |
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 60 arany.] A közelben egy ork farmer gyilkos tetvek ipari tenyésztésére adta a fejét. Bár mi hivatalosan semmit sem tehetünk, nem ártana, ha valaki szabotálná ezeknek az undorító lényeknek az elszaporodását. Kérlek, pusztítsd el a tenyészpéldányokat! Itt a keltető térképe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
17 |
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
13 |
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
9 |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 49. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 30, délre 3 mérföldre található.
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 335.]
[98,18] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Mallon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mallon bal karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A Mallon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 323.]
be 562 4 |
bemész az 562. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 273.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[98,17] Még mindig a városban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [98,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány vérfürdető magszim nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Tágra nyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a vérfürdető magszim megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! Később, amikor újra józanul tudsz gondolkodni a borzalmas kudarc után, rájössz, hogy sem a szakértelmeddel, sem a lény éberségével nem volt hiba: egyszerűen ezzel a fajta csapdával lehetetlen ezt a lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 tünde nyilat. [72 pontot használtál fel, van még 201.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szárazság. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. [30 pontot használtál fel, van még 171.]
m 7 8 8 |
mozogsz északnyugatra, északra, északra |
[97,14] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [97,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy topránypolip!
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [97,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász tatu lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 121.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 116.]
m 6 2 |
mozogsz nyugatra, keletre |
[96,12] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [97,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 92.]
tf 3 21 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [21 pontot használtál fel, van még 71.]
tf 2 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
kt 334 |
elkészíted a 334. tárgyat |
Legyártottál 1 acéltűt. [1 pontot használtál fel, van még 70.]
kt 337 |
elkészíted a 337. tárgyat |
Legyártottál 1 piranha zsákvédőt. [5 pontot használtál fel, van még 65.]
h 337 |
használod a 337. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 63.]
* 1. BP: szk 42 0 0 |
keresed a 42. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 63.]
* 2. BP: h 163 0 0 |
használod a 163. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 58.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 28 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért |
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÁRAZSÁG (48. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ellenfeledre szárazságot bocsátva, elpárologtatod a szervezetében levő vizet. Azonkívül, hogy a másik veszít némi életpontot, rettenetesen szomjazni fog. Ez különösen akkor hasznos, ha rálépsz egy másik kalandozóra, és a harc folyamán a szárazságot használod: következő fordulója elején a szomjazás miatt alig fog gyógyulni. Az anyagi komponens egy csepp víz, és persze el kell költened 6 VP-t. |
KARAKTERLAP
Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 182. fordulód.
Erő: |
23 (25) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
7/7 |
Magasság: |
141 cm |
IQ: |
26 (32) |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
19 (23) |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
35 % |
Életkor: |
167/167 év |
Egészség: |
19 (23) |
Életpont: |
266/207 |
Jellem: |
semleges (+16) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
23 (27) |
Varázspont: |
149/128 |
Pénz: |
639 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 1282 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
4 305 TP-t kaptál. Jelenleg
253 518 TP-d van. A következő szinthez még
6 482 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt quwarg,
tüskés harci gromak,
földsárkány.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
20 |
ütőfegyverek: |
20 (+1) |
lőfegyverek: |
* 21 |
dobófegyverek: |
2 |
|
|
|
|
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 1230 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
11 |
2. nyomkövetés: |
36 |
3. mászás: |
9 |
4. csapdakészítés: |
14 |
5. csapdaészlelés: |
8 |
6. gyógyítás: |
18 |
7. titkosírás: |
4 |
8. felderítés: |
8 |
9. szörnyidomítás: |
5 |
10. teológia: |
8 |
11. szerencsejáték: |
1 |
12. versengés: |
7 |
13. zene: |
6 |
14. szörnyismeret: |
4 |
15. zárnyitás: |
6 |
16. vadászat: |
9 |
17. bányászat: |
17 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), agglomerátort (#138) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), epokitférget (#147) fedett veremmel (#219), gyilkos tetűt (#116) fedett veremmel (#219), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), vérszomjas csüldőt (#114) szuper hálócsapdával (#274), erszényes elkarogot (#354) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), bíbor szulfagort (#358) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), griffőnikszet (#106) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Thompson99 (#1042), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 118.49 kg |
Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
(96,12) Dornodon rúnaköve, Raia oltár, 32. jellempróba
(97,12) vadász tatuk (#10), Tharr oltár, 50. jellempróba, manifesztátor (#124)
(97,13) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86)
(97,14) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, tetemember (#123), ragyás burástya (#111)
(98,15) vérfürdető magszim (#148), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, 49. jellempróba
(98,16) sóhajtó dorony (#112), Fairlight oltár, 49. jellempróba, vortexmágus (#418)
(98,17) orgyilkos (#131)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), Mallon (#960)
(98,19) orgyilkos (#131), helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), szopógödör (#177)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)