Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 18. 12h:04' EZ A 409. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 410. játékheted kezdete: okt. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
hu 26 20 | hulladék: 26 20 |
bb 313 300 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (300 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
hh 1099 841 135 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
h 1894 3 | használod az 1894. tárgyat |
ef 37 540 | energia fejlesztése 37 |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
vv 112 224 | elmormolod a 112. varázslatot a 224. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 979 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 979. tárgyat |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
kt 242 | elkészíted a 242. tárgyat |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Lakott területre érkeztél.
ve 313 200 | megveszed a 313. tárgyat 200 |
ve 37 300 | megveszed a 37. tárgyat 300 |
ve 360 10 | megveszed a 360. tárgyat 10 |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
vv 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szánalmas pondró. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) 4654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 82, gyógyulás: 156, összesen: +74 ÉP}
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 152 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[152,108] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
kf 475 11 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 11. tárggyal |
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
lm 900 4 905 | mozogsz 900 4 905 |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a húsevő magszim bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 5 905 | mozogsz 5 905 |
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontkéssel kicsit megbökdösöd a lebegő gomba puha kalapját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontkéssel néhányszor megkarcolod a lebegő gomba jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével súrolod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 13 1 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 6 10 11 | mozogsz 6 10 11 |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim egyik csápját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megkarcolod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
kf 1520 1 | kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 12 16 | mozogsz 12 16 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával súrolod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
le 1520 | leveszed/lerakod az 1520. tárgyat |
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1483 1520 | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 1520. tárggyal |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 3.]
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
pbe 8000 4314 | beraksz a bankba 8000 aranyat a 4314. kalandozónak |
ef 10 540 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG) Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas! |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
Erő: | 44 (60) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 89 (93) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 99 (107) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/142 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 658/754 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 33 (87) | Varázspont: | 1526/1501 | Pénz: | 14665 arany | Kép. pont: | 46 |
Vérpont: | 90/10 | Pszi pont: | 279/18 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/66 (+12%) |
vágófegyverek: | 45/20 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/58 (+16%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 35/73 (+1%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
151,108 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/56 | 2. nyomkövetés: | 62/90 (+8%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 15/97 | 5. csapdakészítés: | 18/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/31 (+15%) |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 14/86 | 9. felderítés: | 11/8 |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 118/27 (+4%) | 12. taumaturgia: | 83/44 (+38%) |
13. versengés: | 2/69 | 14. harcművészetek: | 4/67 | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 35/31 | 17. pszi: | 26/87 (+88%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. bányászat: | 23/9 | 21. testépítés: | 26/8 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 14/46 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés (6) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1991, pontszámod: 27297. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 10 TU. a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1582 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2399 | arany (#50) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 70 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapkorong (#80) | 5 | pszi kő (#248) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | víz (#27) | 295 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
296 | drótszőr (#37) | 1 | galachmit (#310) | 6 | kaja (#2) | |||
6 | pondróvér (#1232) | 14 | quwarg tojás (#360) | 19 | ragasztó (#83) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 2 | zöld üveg (#82) |