181. forduló, 183. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 18. 12h:07'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,66] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Torqqal. Fairlight apostola. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: martalóc. Felszerelését egy északi tűzsárkány trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre babarózsaszín. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Inez. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Ignatus, amikor összefutottatok, adott neked egy aenouth ködkürtöt, egy Krugrog terítőjét (ld. enc.) és 4 ezüsttollú nyilat. Minden varázserőd visszatért. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 3. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kérődző etra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 319.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 318.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 318.]

kno 11 6 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 318.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


flh 999 526 felt. lőfegyver haszn. 999 az 526. tárggyal
Ok, FLH 999 526 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

t 6122 1 támadod a 6122. kalandozót
FT 6122 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100
65
66
67
(99,66) kérődző etra (#368), uzbányok (#102)

[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 308.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 258.]

kf 1112 1 kézbeveszed/felveszed az 1112. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mágusölőt, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar che-kardot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Elkezded pengetni a lantot. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+163 arany). Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy aranytű! Ez jól esett! (+62 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 228.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,66] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaszabolósáska. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 50 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A következő ellenfél egy dermesztő lidérc.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával megvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 129 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 13950.
Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 218.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[98,67] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy halálmadár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 73 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt tigris.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 131 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14200.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,68] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy khór darázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a khór darázs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy drakolich.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 48 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a drakolich farkát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Találsz nála 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 133 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14450.
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,69] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Abdul előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő szőrlajhár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a drakolich bal első lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

A következő ellenfél egy Thargodan csontváz.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rohansz. Csontszablyával végigvagdosod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 135 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14700.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sámánkunyhó (767. épület.). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Vicsorgó Eksztázissal. Fairlight misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy dentor vértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 188.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
- Látom visszatértél - mondja. - De feleslegesen. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[98,70] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy púpos burástya jelenlétét jelzi. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a púpos burástya belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 64 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával végigvagdosod a szubreális vámpír jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 2 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 137 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14950.
Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Találsz egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [98,71] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő gyilkos tetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [98,72] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt tigris.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 53 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris bal karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Csontszablyával megvagdalod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Találsz nála 2 remák szivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 140 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15325.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [54 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 mozogsz délre
[98,73] A terep továbbra is ritka erdő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 70 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt tigris.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 142 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15575.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Délkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 119.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld megtétele után (ritka erdőben): egy eltévedt pókvadász megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 6 mérföld megtétele után (síkságon): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány vadász tatu, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 12 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 18 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy phua-kúp, egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 101.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98 99 100
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), khór darázs (#348), szubreális vámpír (#223), drakolich (#760)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), szőrlajhár (#141), drakolich (#760), Thargodan csontváz (#297), Vicsorgó Eksztázis (1219. kalandozó)
(98,67) halálmadár (#351), élőholt quwarg (#202), élőholt tigris (#766), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,70) púpos burástya (#92), élőholt sullár (#216), szubreális vámpír (#223), 21. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(98,71) gyilkos tetű (#116), noth szellem (#250)
(98,72) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, élőholt quwarg (#202), élőholt tigris (#766), Thargodan csontváz (#297), trikornis (#104)
(98,73) dermesztő lidérc (#645), élőholt tigris (#766), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)
(99,66) kérődző etra (#368), uzbányok (#102), Fairlight oltár, Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kaszabolósáska (#83), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645)

[107,82] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy tűzbokrot. Találsz egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 101.]

kt 526 20 elkészíted az 526. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 gránátlövedéket. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen zombi mester marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 13.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRUGROG MAMA TERÍTŐJE (507. TÁRGY)
Krugrog mama legendás ork bandavezér volt, még a Namír háborúk előtti időkben. Az általa vezetett csapat több mint 29 évig működött sikeresen, köszönhette ezt elsősorban annak, hogy képesek voltak a leglehetetlenebb helyeken is elrejtőzni: sivatagokban, hegyek tetején, bűzös mocsarakban. Persze rögtön felvetődik a kérdés, hogyan tudtak ilyen helyeken az orkok megélni? A válasz alighanem Krugrog mama terítőjében keresendő. Ha megterítenek vele egy asztalt, az azonnal tele lesz étellel, itallal. Asztal híján te legfeljebb a földre terítheted le a H 507 paranccsal, melynek eredményeképp azonnal kapsz három kaját és öt korty vizet. A terítőt egy körben egyszer használhatod.

AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY)
Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány.
Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást.
A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd.
[Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.]

MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY)
A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő.
- Látom, tetszik! - szólít meg valaki.
Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál!
- Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban!
Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír!
A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze.
A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 35 (47) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 23 (34) Támadás: 43 Agresszió: 10 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 25/43 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 457/457 Jellem: gonosz (7) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (36) Varázspont: 301/107 Pénz: 1121 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 17/17
Eddig összesen 1239 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 245 TP-t kaptál. Jelenleg 670 423 TP-d van. A következő szinthez még 129 577 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 40 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/35 vágófegyverek: 26/27 (+27%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: *22/100 (+10%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << mágusölő (#422) << varkaudar che-kard (#1112)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
107,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/61 (+22%) 2. nyomkövetés: 33/35 (+17%) 3. mászás: 5/67
4. csapdakészítés: 11/51 (+18%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 2/68
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 43/51 (+648%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 86/30 (+99%) 15. szörnyismeret: 14/24
16. pszi: 2/24 (+100%) 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 2/75 (+11%)
19. bányászat: 5/63 20. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), köpködő bruhatagot (#773) háló-csapdával (#220), fekete amőbát (#364) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (239) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211)
bűvölés (#20) (179) bűvölés (#20) (214) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213)
bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705)
bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27) bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 142 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15575.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

Összsúly: 103.05 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 kaja (#2) 20 pirkit (#153)
20 ramit kő (#226) 2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 3 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytű (#272)
11 bordacsont (#16) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 fenőkő (#1618) 1 főnixtoll (#563) 12 gránátlövedék (#526)
1 lajhár csont (#236) 1 lidércesszencia (#1074) 2 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 pszi kő (#248)
2 remák szív (#264) 3 sáfránypor (#211) 2 szvó-ektoplazma (#151)
19 tigroszlán fog (#63) 2 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108
81
82
83
(107,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Leah oltár, ork sámán (#345), zombi mester (#251)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.08.18 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Permanens állatvédelem)
˙

Üzenet küldése a karakternek