Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 19. 10h:04' EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD 1076. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek első harcost fogod támadni.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát.
Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a harcos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a harcos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [első harcos:] Az első harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [első zsoldoskatona:] Sajnos nem sikerült az első zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] Sajnos nem sikerült a második zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) [első harcos:] Az első harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Újabb ellenfél után nézel, első zsoldoskatona lesz az.
Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a zsoldoskatona bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a zsoldoskatona jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) [első zsoldoskatona:] Pengéjét vadul forgatva, az első zsoldoskatona újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Pengéjét vadul forgatva, a második harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] Pengéjét vadul forgatva, a harmadik harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [első zsoldoskatona:] Az első zsoldoskatona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Következő célpontod második harcos lesz.
Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcos bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) [második harcos:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második zsoldoskatona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] Pengéjét vadul forgatva, a harmadik harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
[második harcos:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Úgy döntesz, második zsoldoskatona lesz a következő áldozatod.
Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zsoldoskatona testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) [második zsoldoskatona:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második zsoldoskatona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [harmadik harcos:] A harmadik harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) [második zsoldoskatona:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő áldozatnak harmadik harcost választod. Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 1112 422 | felt. fegyverváltás: 1112 422 |
hu 63 14 677 | hulladék: 63 14 677 |
hu 99 152 665 | hulladék: 99 152 665 |
hu 657 148 189 | hulladék: 657 148 189 |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
a 529 5074 10 | átadod az 529. tárgyat az 5074. kalandozónak (10 darabot) |
aa 308 229 162 | átadod a 308. tárgyat a 229. tárgyat a 162. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
ek 116 70 1 | t. energia kisütése: 116 70 1 |
kf 364 2 | kézbeveszed/felveszed a 364. tárgyat a bal kezedbe |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 230 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [100,90] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 59 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
98 | 99 | 100 | 101 | |
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
be 573 5 | bemész az 573. épületbe |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 231 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Mallon testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel eltalálod a Mallon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mallon lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A Mallon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Mallon botja (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [99,81] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 234 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszertartó. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
m 5 7 1 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 238 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [98,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 52 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 227 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [99,89] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a zombi mester testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 29 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 58, gyógyulás: 3, összesen: -55 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 61 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
tk 14 5074 | többszemélyes kaland 14 5074 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 222 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
ZSOLDOSKATONA (262. ELLENFÉL) A zsoldoskatonák a hadseregek legkevésbé kiképzett, mégis tapasztaltnak számító, nem túl megbízható egységei. Ha a hadseregben van néhány fegyelmet tartó lovag és rettegést keltő harci mágus, akkor nem kell a zsoldosok moráljának megtörésétől tartani. A zsoldosok általában az emberek, törpék és trollok közül kerülnek ki, az elfek, alakváltók és kobuderák különböző elvi megfontolásokból, a gnómok és árnymanók fizikumuk miatt nem állnak zsoldosnak. |
KEG GOMBA (1615. TÁRGY) Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus. |
MALLON BOTJA (1526. TÁRGY) Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod. |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
LIDÉRCÚR (252. SZÖRNY) A lidércurak ősi élőholtak, a mocsarak és sötét labirintusok korlátlan hatalmú urai. Állítólag lidércek léteztek már akkor is, amikor az első elf Ghalla földjére tette a lábát. Ezek a csuklyás, vörösen izzó szemű lények sokak szerint nem is rendelkeznek igazi testtel, de bizonyosat senki sem tud: T. Vlagyimir egyszer legyőzött egy lidércurat, de semmi más nem marad a szörny után, csak egy fekete köpeny. A lidércurakat természetesen csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és antimágikus aurájuk miatt a támadó varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk. A lidércúr sokszor már gyilkos kiáltásával megállítja szívedet, és karmai érintésével mágikus esszenciádtól foszt meg. A lidércúr olyan tömegű ocsmányságot képes művelni veled, hogy csakis FT paranccsal fogod megtámadni. |
Erő: | 35 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 23 (34) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/45 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 457/438 | Jellem: | gonosz (7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (36) | Varázspont: | 307/149 | Pénz: | 1566 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 17/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/53 (+18%) | vágófegyverek: | 26/75 (+19%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 23/4 (+4%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,89 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/99 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 33/63 (+9%) | 3. mászás: | 5/67 |
4. csapdakészítés: | 11/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 40/81 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/12 |
10. teológia: | 21/57 | 11. taumaturgia: | 44/15 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 88/28 (+99%) | 15. szörnyismeret: | 14/44 (+20%) |
16. pszi: | 2/24 | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 2/86 |
19. bányászat: | 5/97 (+34%) | 20. csapatmunka: | 1/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (210) | bűvölés (#20) (211) | bűvölés (#20) (214) |
bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) | bűvölés (#20) (661) |
bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) | bűvölés (#20) (27) |
bűvölés (#20) (415) | bűvölés (#20) (170) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 17. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 165 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18525. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.) |
Összsúly: 93.75 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | angyalok gyűrűje (#529) | 9 | aurach fog (#657) | 6 | bordacsont (#16) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 38 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
19 | gránátlövedék (#526) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | shinai gömb (#348) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tankány karom (#237) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | 17 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
435 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | Mallon botja (#1526) | 1 | pszi kő (#248) | 9 | spiritusz (#170) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | uzbány csőr (#169) | 4 | varányszem (#30) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|