184. forduló, 186. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 27. 9h:07'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,74] koordinátán.
A táborozás 7. napján találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
A 9. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A 10. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
SZK 111 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

hu 665 hulladék: 665
Hulladékgyűjtés törölve: elkarog szőr. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[130,75] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,75] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy álomvirágot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [128,75] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 980 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Choler lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz NépekMindenSzigetével. Sheran főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.
Utad során felfedezed Swapo Ric táborát. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy Mágikus Koponyát, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy manaelementál trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol Nantosveltával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Desertus Animával. Sheran eljövendő papja. Egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy autentikus vámpír trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Lauranával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy quwarg királynő trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy trikornis herceg trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Celebornnal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy ryuku légiós trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
[29 pontot használtál fel, van még 212.]

a 130 3796 1 átadod a 130. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hebrencs állkapcsot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 212 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Közben köveket hordasz fel, amelyeket a fából készült alapra pakolsz. Végre, megépült a tető! Micsoda munka volt! Most, hogy a templom nagyjából már áll, következhetnek a részletek, elsőként a belső falak felhúzása. Kisebb köveket hordasz be, és a szűk ablakokon beszűrődő fénynél dolgozol. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. 212 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [212 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

szk 158 keresed a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nómenklatúrát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

a 32 3070 10 átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Nantosvelta részére. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

av 10 alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 8, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 323 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 21 Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 263/197 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 Varázspont: 521/351 Pénz: 440 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/12 EFejl: 30
Eddig összesen 1043 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1375 TP-t kaptál. Jelenleg 372206 TP-d van. A következő szinthez még 77794 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 5062 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 23/46 vágófegyverek: 1/81
ütőfegyverek: 19/26 (+2%) lőfegyverek: 3/37 (+9%) dobófegyverek: 22/98

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 45/95 (+12%) 3. mászás: 3/85
4. csapdakészítés: 12/89 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/70 6. gyógyítás: 34/4
7. titkosírás: 11/17 8. felderítés: 13/92 9. szörnyidomítás: 5/69
10. teológia: 22/69 (+11%) 11. taumaturgia: 23/61 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 1/103 14. zene: 11/11 (+20%) 15. szörnyismeret: 8/47
16. zárnyitás: 1/12 17. vadászat: 4/3 18. bányászat: 7/16
19. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot )
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

Összsúly: 53.33 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 2 purifikátor háj (#269) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,-32) oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), NépekMindenSzigete (1548. kalandozó), Swapo Ric (2258. kalandozó), Nantosvelta (3070. kalandozó), Desertus Anima (3796. kalandozó), Laurana (4102. kalandozó), Drowsy Druid Abasc (4784. kalandozó), Celeborn (5003. kalandozó)
(129,-32) quwarg királynő (#153), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba
(130,-32) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek