Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 3. 12h:19' EZ A 191. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 192. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal jól megszúrod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
usz 25 | úszol 25 pontért |
usz 25 | úszol 25 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 225 | úszol 133 pontért |
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 37 (41) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 288/183 | Jellem: | gonosz (325) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 35 (40) | Varázspont: | 372/3 | Pénz: | 153 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 127/176 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/88 (+55%) | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | 6/89 |
vágófegyverek: | 10/55 (+1%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | *21/102 |
dobófegyverek: | 6/77 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/63 | 2. nyomkövetés: | 37/40 | 3. mászás: | 6/74 |
4. csapdakészítés: | 14/94 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/3 | 6. gyógyítás: | 30/14 |
7. titkosírás: | 4/13 | 8. felderítés: | 14/53 | 9. szörnyidomítás: | 4/60 |
10. teológia: | 24/14 (+6%) | 11. taumaturgia: | 28/19 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
13. versengés: | 7/27 | 14. harcművészetek: | 11/0 | 15. zene: | 6/3 |
16. szörnyismeret: | 6/92 (+22%) | 17. pszi: | 20/46 (+2%) | 18. vadászat: | 6/9 (+60%) |
19. bányászat: | 16/86 | 20. úszás: | 8/75 (+193%) | 21. főzés: | 9/16 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | shinai gömb (#348) |