Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 20. 18h:06' EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 1076. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
t 58 | támadod az 58. szörnyet |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
t 177 1 | támadod a 177. szörnyet |
kt 526 30 | elkészíted az 526. tárgyat (30 darabot) |
id 82 50 | idomítod a 82. szörnyet 50 pontért |
ek 396 13 | t. energia kisütése: 396 13 |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
96 | 97 | 98 | |
86 | |
|
|
87 | |
|
|
88 | |
|
|
[74,59] Lakott területre érkeztél.
be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Tharr templom van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 240 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 251 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [95,85] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal alaposan megvágod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 65 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [94,84] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal végigvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 253 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a móleon jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod az élőholt tigris jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris bal vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 211 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [93,82] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a drakolich testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 fűszertartó. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 230 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [92,82] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
in 4346 2993 | leírod a 4346. kalandozónak a 2993. kalandozót |
in 4346 3174 | leírod a 4346. kalandozónak a 3174. kalandozót |
in 4346 3471 | leírod a 4346. kalandozónak a 3471. kalandozót |
in 4346 4100 | leírod a 4346. kalandozónak a 4100. kalandozót |
in 4346 4291 | leírod a 4346. kalandozónak a 4291. kalandozót |
in 4346 4889 | leírod a 4346. kalandozónak a 4889. kalandozót |
in 4346 4910 | leírod a 4346. kalandozónak a 4910. kalandozót |
in 4346 5318 | leírod a 4346. kalandozónak az 5318. kalandozót |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigmetszed az északi aurach fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
Erő: | 36 (48) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 23 (34) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/67 év |
Egészség: | 17 (26) | Életpont: | 463/374 | Jellem: | gonosz (12) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 24 (37) | Varázspont: | 320/77 | Pénz: | 3164 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 17/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | 27/20 (+20%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 23/46 (+16%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/15 | 2. nyomkövetés: | 33/96 (+8%) | 3. mászás: | 5/67 |
4. csapdakészítés: | 11/85 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 40/81 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/50 (+38%) |
10. teológia: | 21/57 | 11. taumaturgia: | 44/85 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 89/72 (+66%) | 15. szörnyismeret: | 14/44 |
16. pszi: | 2/32 (+8%) | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 3/52 (+11%) |
19. bányászat: | 7/67 (+85%) | 20. csapatmunka: | 2/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (210) | bűvölés (#20) (211) | bűvölés (#20) (214) |
bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) | bűvölés (#20) (661) |
bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) | bűvölés (#20) (27) |
bűvölés (#20) (415) | bűvölés (#20) (170) | harci induló (#443) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 17. |
Kész: 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 198 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22660. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.) |
Összsúly: 88.29 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 4 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 4 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nekrofun medál (#253) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 30 | pirkit (#153) | 30 | ramit kő (#226) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
268 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | fémrúd (#104) | 26 | gránátlövedék (#526) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | rákfatty váladék (#333) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 25 | tigroszlán fog (#63) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|