Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 2. 12h:03' EZ A 1181. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD 1182. játékheted kezdete: okt. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2039 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: tf 2 20 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
* 2. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 3. KP: gyk 6 50 0 | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
* 4. KP: gyk 123 20 0 | gyakorolsz a 123. tárggyal 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kf 397 689 691 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 689. tárggyal a 691. tárgyat |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
fl | lopsz parancsok törlése |
kf 849 | kézbeveszed/felveszed a 849. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
kf 420 2 | kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,20] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 562 2 | bemész az 562. épületbe |
be 596 | bemész az 596. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a miksziszi húsgólem fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A miksziszi húsgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A miksziszi húsgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált élőholt quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,20] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 70 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 536 | bemész az 536. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 24 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm boltos bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
be 565 | bemész az 565. épületbe |
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kovács jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a törpe kovács testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megbököd a törpe kovács testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A törpe kovács szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 356 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 25, gyógyulás: 12, összesen: -13 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,22] A dombság átmegy hegységbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-4 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-45 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Mosolyogva kidobod a nevetséges részeg kalandozó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő zombi mester trófeát. 1 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 26, gyógyulás: 44, összesen: +18 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 54, gyógyulás: 21, összesen: -33 ÉP}
kotb 9150 | belépés K.T.-be: 9150 |
* 1. BP: tpf 10 0 0 | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.) A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.] |
AGYARTŐR (420. TÁRGY) Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán. |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
Erő: | 19 (25) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 37 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/119 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 278/278 | Jellem: | gonosz (122) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 21 (22) | Varázspont: | 308/3 | Pénz: | 4498 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 22 (+1) | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,22 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 840 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 | 2. nyomkövetés: | 34 | 3. lopás: | 14 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 12 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 55 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 14 |
10. teológia: | 12 (+1) | 11. taumaturgia: | 27 | 12. zene: | 8 |
13. szörnyismeret: | 10 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 17 |
16. vitalitás: | 1 | 17. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 6. fajúaknak |
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), ismeretlen (#9089) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
nukleáris cickány (#155) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve) |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 1295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | dalb.kristálycsizma (#674) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||
1 | * | kvazár kesztyű (#445) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | láncing (#222) | |
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | 1 | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | csontszablya (#64) | |
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | 24 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) |
1 | varkaudar szimbólum (#1528) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 10 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | |||
3 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 7 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
2 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | szeksztáns (#32) | 8 | varázskő (#305) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
6 | fülemüle agyar (#267) | 3 | gromak bőr (#268) | 30 | gyíkfű (#201) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 1 | + | kazmár gyökér (#205) | 1 | lapockacsont (#33) | ||
22 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 1 | óndarab (#85) | 7 | pirkit (#153) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sárkánypikkely (#292) | 9 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | trikornis szarv (#198) | 3 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 76.52 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
517 | arany (#50) | 3 | ében dobónyíl (#849) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 5 | sallank karom (#128) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 10 | deus ex machina (#1) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 3 | spiritusz (#170) | 33 | víz (#27) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|