Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 4. 11h:35' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 279. varázslatot |
tv 56 | támadó/véd. varázslat az 56. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,107] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 2 púderkő. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
be 643 | bemész a 643. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, |
varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
múltidézés (#369) 6000 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
vtn 163 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
a 535 4420 | átadod az 535. tárgyat a 4420. kalandozónak |
a 535 5125 | átadod az 535. tárgyat az 5125. kalandozónak |
h 1137 | használod az 1137. tárgyat |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 231 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos jobb karját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 93 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 38 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 475, gyógyulás: 0, összesen: -475 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a csataremák fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csataremák csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (12 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bundás csirmáz testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar vajákos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 204, gyógyulás: 0, összesen: -204 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[196,119] Még mindig bozótos. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [196,117] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és 2 gyöngymangó. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mágusölővel megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 10 arany és egy vasérc. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a taalru testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a taalru tigristestét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője, egy vasérc és egy obszidián függő. 3701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [197,116] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
Erő: | 27 (34) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 388/149 | Jellem: | jó (533) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (42) | Varázspont: | 899/0 | Pénz: | 3009 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 177/292 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 141 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 27 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 25 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 33 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 38 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 22 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 30 | 11. taumaturgia: | 53 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | * 22 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 7 (+1) | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) | jégmágia (#279) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6983 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranylánc (#191) | |||
12 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 2 | kaja (#2) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | vasérc (#152) |