Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 13. 15h:12' EZ A 192. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 193. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal súrolod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 45, gyógyulás: 20, összesen: -25 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [121,80] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hadroszaurusz került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz jobb oldalát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal súrolod a hadroszaurusz farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 17, gyógyulás: 35, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [120,80] Még mindig az erdőben vagy. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy velociraptor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 69, gyógyulás: 12, összesen: -57 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [118,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy sérült tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [117,80] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hadroszaurusz került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a hadroszaurusz jobb első lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [115,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Itt csata lesz.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 37 (41) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 288/208 | Jellem: | gonosz (329) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 36 (43) | Varázspont: | 372/1 | Pénz: | 228 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 127/150 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/88 | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | 6/89 |
vágófegyverek: | 10/69 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | *21/102 |
dobófegyverek: | 6/85 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/83 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 37/60 (+5%) | 3. mászás: | 6/74 |
4. csapdakészítés: | 15/4 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/3 | 6. gyógyítás: | 30/14 |
7. titkosírás: | 4/13 | 8. felderítés: | 14/68 | 9. szörnyidomítás: | 4/60 |
10. teológia: | 24/33 (+10%) | 11. taumaturgia: | 28/25 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
13. versengés: | 7/27 | 14. harcművészetek: | 11/0 | 15. zene: | 6/3 |
16. szörnyismeret: | 7/14 | 17. pszi: | 20/54 (+4%) | 18. vadászat: | 6/61 (+52%) |
19. bányászat: | 16/86 | 20. úszás: | 8/75 | 21. főzés: | 9/34 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 4 | ugh méreg (#166) |