187. forduló, 189. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 13. 15h:12'
EZ A 192. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
193. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,80] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 bőrsisakot (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 216 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 302.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 202.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal súrolod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 45, gyógyulás: 20, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 182.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 162.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[122,80] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát.


(Továbbmész...) [121,80] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hadroszaurusz került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz jobb oldalát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal súrolod a hadroszaurusz farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 17, gyógyulás: 35, összesen: +18 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.

(Továbbmész...) [120,80] Még mindig az erdőben vagy. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy velociraptor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 69, gyógyulás: 12, összesen: -57 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[36 pontot használtál fel, van még 126.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[119,80] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 móri gyümölcs[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [118,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy sérült tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.

(Továbbmész...) [117,80] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hadroszaurusz került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a hadroszaurusz jobb első lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 60.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[116,80] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [115,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ködbevesző Bambusz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 21.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kutatsz -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 10, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah eljövendő papja vagy. Papi hited: 84. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 37 (41) Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 288/208 Jellem: gonosz (329) Tul. pont: 3
Szerencse: 36 (43) Varázspont: 372/1 Pénz: 228 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 127/150 EFejl: 10
Eddig összesen 611 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1912 TP-t kaptál. Jelenleg 303598 TP-d van. A következő szinthez még 36402 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, csontváz lord, áeratikus hasnyák. A 174. fordulódban 2028 arany került a bankszámládra. 2251 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/88 ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: 6/89
vágófegyverek: 10/69 (+8%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *21/102
dobófegyverek: 6/85

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/83 (+20%) 2. nyomkövetés: 37/60 (+5%) 3. mászás: 6/74
4. csapdakészítés: 15/4 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/3 6. gyógyítás: 30/14
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 14/68 9. szörnyidomítás: 4/60
10. teológia: 24/33 (+10%) 11. taumaturgia: 28/25 (+3%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/27 14. harcművészetek: 11/0 15. zene: 6/3
16. szörnyismeret: 7/14 17. pszi: 20/54 (+4%) 18. vadászat: 6/61 (+52%)
19. bányászat: 16/86 20. úszás: 8/75 21. főzés: 9/34 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 obszidián függő (#195) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(115,80) ragyás burástyák (#111), Dornodon rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(116,80) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár
(117,80) művészi porolit (#720), hadroszaurusz (#162)
(118,80) tyrannoszaurusz rex (#160), Raia rúnaköve, oltár, 35. jellempróba
(119,80) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 28. jellempróba
(120,80) velociraptor (#161), tyrannoszaurusz rex (#160)
(121,80) hadroszaurusz (#162), művészi porolit (#720)
(122,80) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(123,80) ryuku futárbérenc (#765)

Üzenet küldése a karakternek