Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 27. 9h:04' EZ A 1076. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 1077. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
t 123 1 | támadod a 123. szörnyet |
t 154 1 | támadod a 154. szörnyet |
t 96 1 | támadod a 96. szörnyet |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
a 248 5074 4 | átadod a 248. tárgyat az 5074. kalandozónak (4 darabot) |
aa 1228 19 351 | átadod az 1228. tárgyat a 19. tárgyat a 351. tárgyat |
t 85 | támadod a 85. szörnyet |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 3 4 | mozogsz északra, délkeletre, délre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 242 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [84,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc sáros testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a láplidérc testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a láplidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Tiume batyuja. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 244 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 243596 TP, -6 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -14 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,83] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy karmazsin huhogó. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [81,83] Az erdőt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus nyakát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a süvítő rája farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,85] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy fabontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 249 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,86] Fák, mindenütt csak fák.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tk 1 5074 | többszemélyes kaland 1 5074 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 34 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
Erő: | 36 (48) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 23 (34) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/55 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 457/457 | Jellem: | gonosz (6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (37) | Varázspont: | 306/306 | Pénz: | 3168 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 34/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | 27/30 (+3%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 23/73 (+16%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
80,86 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/59 | 2. nyomkövetés: | 34/5 (+4%) | 3. mászás: | 5/67 |
4. csapdakészítés: | 11/95 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 40/81 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/50 |
10. teológia: | 21/57 | 11. taumaturgia: | 44/99 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 92/69 (+132%) | 15. szörnyismeret: | 14/44 |
16. pszi: | 4/56 (+18%) | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 3/63 |
19. bányászat: | 7/67 | 20. csapatmunka: | 2/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), manaelementál (#290) (csak egyszer), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (210) | bűvölés (#20) (211) | bűvölés (#20) (214) |
bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) | bűvölés (#20) (661) |
bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) | bűvölés (#20) (27) |
bűvölés (#20) (415) | bűvölés (#20) (170) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 6, 17. |
Kész: 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 230 (limit: 1115), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24434. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 305 TU szükséges.) |
Összsúly: 97.99 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | éjkő (#2369) | 2 | fiatalság itala (#473) | 4 | kaja (#2) | |||
30 | kerek kő (#19) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 4 | pszi kő (#248) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 2 | dözmöng szív (#122) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 4 | madártoll (#112) | 2 | manakristály (#500) | |||
6 | sallank karom (#128) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tankány karom (#237) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|