187. forduló, 189. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 6. 9h:30'
EZ A 212. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
213. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,116] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 50 vashegyű nyilat (796 arany).
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 281% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jégmágia varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

h 341 373 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 341 814 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 341 192 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranytűt 4 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 309.]

ve 1 20 megveszed az 1. tárgyat 20
Vásároltál 20 deus ex machinát. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,116] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

v 6 999 20 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

ef 8 energia fejlesztése 8
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] A befejezéshez még 365 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [80 pontot használtál fel, van még 214.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-28 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-konverzió. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 184.]

hh 313 313 1253 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat az 1253. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 183.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +48 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 182.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 2 mozogsz délnyugatra, keletre
[196,117] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 172 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr és egy bőrsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő és egy ezüst nyaklánc. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Tguarkhan védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő, 10 arany és egy ezüst karkötő. 1585 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs, 2 aranylánc, egy ezüstshuriken és egy nagy bronzkulcs. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 116.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 115.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +59 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 114.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamzorgárcérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy epokitféreg leöléséből áll a próba.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 94.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 84.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy stukilövedéket! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[198,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,119] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vark. kardtáncos közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos jobb karját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos jobb vállát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vark. kardtáncos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 302, gyógyulás: 0, összesen: -302 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+78 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Felfedeztél egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy mammutóriás trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Találkozol egy copfos ősz hajú, piros szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy dombi óriásyeti trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [200,118] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 19.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 18.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 17.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +77 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 16.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[201,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy borzalmas varkaudar lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy, egy arany és egy vas dobónyíl. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csataremák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a csataremák jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (12 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mágusölővel kissé megkarcolgatod a csataremák testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy Fortuna szentélyét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rowena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 10, 16.
Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik!

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (36) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 389/142 Jellem: jó (533) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (42) Varázspont: 905/0 Pénz: 1404 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 182/18 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 149
Eddig összesen 1217 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14651 TP-t kaptál. Jelenleg 903271 TP-d van. A következő szinthez még 96729 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, Chara-din fattya, taalru. A 187. fordulódban 2225 arany került a bankszámládra. 2247 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 25
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 34 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 16 (+1) 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 39 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 30 11. taumaturgia: 54 (+1) 12. versengés: 8
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 23 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 7 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
809 arany (#50) 1 aranytű (#272) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst kulcs (#184)
7 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngysor (#192) 1 jégszilánk (#1128)
1 karbin plazma (#199) 1 korinthai talizmán (#814) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mocsári penke (#148) 1 obszidián függő (#195) 1 tükör (#43)
1 varázskő (#305) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 19 deus ex machina (#1) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99)
9 kaja (#2) 7 mákrózsa virág (#56) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 ragasztó (#83)
1 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278) 1 varkaudar látógömb (#1107)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,117) kultúrmasztodon (#227), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár
(197,116) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, woorgard (#231)
(197,117) kputtyintó csalán (#247), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), 46. jellempróba, epokitféreg (#147)
(198,118) varkaudar hadúr (#270), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 23. jellempróba, oltár
(199,119) vark. kardtáncos (#693), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy kobudera férfi, egy árnymanó férfi
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 36. jellempróba
(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borzalmas varkaudar (#166)
(202,117) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, Fortuna szentélye (#645), művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.02.04 13:09 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 38 If. hozzáadása : 0 Oka: TF
˙

Üzenet küldése a karakternek