187. forduló, 189. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 21. 12h:21'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 lapkorongot (34 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (64 arany kikiáltási áron), 1 párducbőr pénztárcát (564 arany kikiáltási áron), 1 lidércesszenciát (34 arany kikiáltási áron), 3 ezüst gyűrűt (44 arany kikiáltási áron), 1 ezüst papi karkötőt (64 arany kikiáltási áron), 7 mutáns csontot (524 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 nagy aranykulcsot.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Sheran tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Misty Rose. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz Andrew Vortex-szel. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion bébi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+89 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+196 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 328.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag halászlét. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Belsőd lángol a hallétől! (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 338 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 286.]

v 1 999 13 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 13 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

jlk 4510 jelszó kimondása 4510
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 152 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

6 10 28 39 41
17 34 38
24 29
2 14
18 40
30
1 11 25 35
7 12 21 42
15 19 26
3
8 16 22 31 43
4
23 36
13
20 27 32
9 37 44
5 33
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
42 41 33 22 21
11 10 6
34 32
43 9
23 5
35
44 40 12 4
24 20 8
45 36 31 25 19 13
39
3
46 37 18
26
38 30 14 1
47 29 15 2
48 28 27 17 16 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat

Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 7 21 2 t. energia kisütése: 7 21 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 úszás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 256.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben csontkést fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Elszántan a másikra rontasz. Csontkéssel teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Csontkéssel megdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[133,53] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 21 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 82, gyógyulás: 34, összesen: -48 ÉP}

A céllövölde tulajdonosa örömmel arcán siet eléd, majd elmondja, az ötfajta amulettért cserébe hajlandó a halálhozó karkötőjét neked adni.
- Rendben - feleled, s lebonyolítjátok a cserét.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Tisztítótűz, 1 Illúziósárkány, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 57 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar kósza nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar kósza vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 27, gyógyulás: 28, összesen: +1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,52] Még mindig az erdőben vagy.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró ollóját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 22, gyógyulás: 30, összesen: +8 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont, 5 mérg. ubuk tüske, egy mérg. ubuk dobónyíl és egy ezüstshuriken. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Andrew Vortex-szel. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion bébi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Sötét Igbuttal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elismerően fejet hajt előtted. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[97 pontot használtál fel, van még 119.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben csontkést fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontkéssel jól megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csontkéssel jól megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 79.]

m 5 2 4 mozogsz délnyugatra, keletre, délre
[130,53] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [131,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Borzalmas Yonda, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy áeratikus hasnyák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,54] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor jobb oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vérfürdető magszim testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 52.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve ongóliant tombolás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. 3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! [30 pontot használtál fel, van még 22.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,53) sóhajtó dornyok (#112), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,52) szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), régészeti lelőhely (#1208), Andrew Vortex (1468. kalandozó), Sötét Igbut (2294. kalandozó), Clayd Di Alaver (5879. kalandozó), opati polip (#195)
(131,53) ragyás burástyák (#111), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243)
(131,54) manifesztátorok (#124), Leah rúnaköve, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vérfürdető magszim (#148)
(132,52) művészi porolit (#720)
(133,53) Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), halálhozó (#419), varkaudar kósza (#347)
(134,53) hínárevő piranha (#194)

[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Alcoy Calgaryval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Meglepetésedre látszik nála egy furulya, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gilgames. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy vörös, kontyos hajú, piros szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy ryuku köpenyt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Takhisis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fogalmazásgátló. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol Boriasszal. Leah főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Földrengető trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Öregsámán Krough trófea, egy törpe kovács trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aranykezű Rufus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött rejtőzködés szakértelmed, míg te őt a felderítés szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 12.]

dd 64 6 19 eldobod a 64. tárgyat a 6. tárgyat a 19. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. Elhajítasz 1 kőkést. Elhajítasz 1 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

flh 9 351 felt. lőfegyver haszn. 9 a 351. tárggyal
Ok, FLH 9 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

bb 1264 516 260 beraksz a bankba az 1264. tárgyat (516 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vadászkést. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. Beraksz a bank széfjébe 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

tk 16 5787 124 többszemélyes kaland 16 5787 124
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Etorlán. Közösen készültök kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 2333 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

kb 43 3 kiveszel a bankból a 43. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 14, 27.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is), kivéve, ha ököllel harcolsz. Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 213. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 22 Merészség: 9/4 Magasság: 259 cm
IQ: 29 (45) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 37 Menekülés: 20 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 23 Életpont: 409/309 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 468/180 Pénz: 2927 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 113/93 EFejl: 14
Eddig összesen 1397 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8009 TP-t kaptál. Jelenleg 804498 TP-d van. A következő szinthez még 195502 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, fagymágus. A 165. fordulódban 5033 arany került a bankszámládra. 5334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 (+26%) ökölvívás: 7/11 szúrófegyverek: 19/43 (+12%)
vágófegyverek: 21/74 (+6%) ütőfegyverek: 25/3 (+1%) lőfegyverek: 22/68
dobófegyverek: 21/44 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); tolmokov-koktél (#351) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/8 (+12%) 2. nyomkövetés: 45/29 (+28%) 3. mászás: 16/19
4. csapdakészítés: 14/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/14 6. gyógyítás: 17/24
7. titkosírás: 9/5 (+23%) 8. felderítés: 19/36 (+17%) 9. szörnyidomítás: 4/34
10. teológia: 36/8 (+22%) 11. taumaturgia: 29/8 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/7 (+11%)
13. versengés: 11/88 (+32%) 14. harcművészetek: 5/28 15. zene: 7/59 (+11%)
16. szörnyismeret: 19/14 (+20%) 17. pszi: 17/33 (+7%) 18. zárnyitás: 1/6
19. vadászat: 5/22 (+11%) 20. bányászat: 16/55 21. úszás: 4/14 (+268%)
22. főzés: 13/60 (+10%) 23. csapatmunka: 1/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot )
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> fagymágus (#650) izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> több ellenfél elleni harcban (#985) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
77 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontszablya (#64) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 gólem talizmán (#811)
1 gyíkfű (#201) 1 halcsont (#390) 20 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 kőkés (#6)
1 korinthai talizmán (#814) 1 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 szögletes kő (#17) 1 vadászkés (#1264)
1 varkaudar szablya (#516) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 kőszem (#304) 1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mutáns csont (#331)
1 rövid íj (#107) 3 szvó-ektoplazma (#151) 2 tükör (#43)
4 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Alcoy Calgary (1096. kalandozó), Gilgames (1987. kalandozó), Takhisis (2869. kalandozó), Fogalmazásgátló (3142. kalandozó), Boriasz (4028. kalandozó), Etorlán (5033. kalandozó), Aranykezű Rufus (5415. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Kalandozó-kalandozó harcban a becsapódáskor mínusz támadást és védekezést adó lövedékek és dobófegyverek hibásan működtek: az eldobott lövedékek arányában sújtották az ellenfelet, nem a tényleges találatszám alapján. Javítottam.

Üzenet küldése a karakternek