Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 31. 9h:05' EZ A 204. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD 205. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1529 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
kf 692 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
szm 99 | megölöd a 99. szörnyet |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 144 100 | idomítod a 144. szörnyet 100 pontért |
d 5 2 | eldobod az 5. tárgyat (2 darabot) |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,18] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb karját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [92,18] Még mindig bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 59 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [94,18] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,18] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [97,18] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen orgyilkos nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,18] Folytatod sétádat a házak közt.
be 562 2 | bemész az 562. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 1113 2 | eladod az 1113. tárgyat 2 |
ea 212 2 | eladod a 212. tárgyat 2 |
h 238 40 | használod a 238. tárgyat |
* 1. BP: szk 42 0 0 | keresed a 42. szörnyet |
* 2. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 27 (33) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 271/271 | Jellem: | semleges (+16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (30) | Varázspont: | 166/159 | Pénz: | 710 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 (+1) | ütőfegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,19 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1230 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 37 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 15 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 8 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 7 (+1) |
10. teológia: | 9 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 7 |
13. zene: | 6 | 14. szörnyismeret: | 4 | 15. zárnyitás: | 7 |
16. vadászat: | 9 | 17. bányászat: | 17 | 18. főzés: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), agglomerátort (#138) fedett veremmel (#219), epokitférget (#147) fedett veremmel (#219), gyilkos tetűt (#116) fedett veremmel (#219), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), erszényes elkarogot (#354) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), bíbor szulfagort (#358) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), griffőnikszet (#106) szuper hálócsapdával (#274), xirnoxot (#122) szuper hálócsapdával (#274), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), proteinfecskét (#139) szuper hálócsapdával (#274), quwarg felderítőt (#299) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), trikornist (#104) szuper hálócsapdával (#274), tüskés harci gromakot (#156) szuper hálócsapdával (#274), orgyilkost (#131) szuper hálócsapdával (#274), vérfürdető magszimot (#148) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), süvítő ráját (#113) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) szuper hálócsapdával (#274), szőrlajhárt (#141) szuper hálócsapdával (#274), fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Thompson99 (#1042), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
acéldarázs (#140) státusz: OK |
szőrös pók (#100) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 118.17 kg | Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 2 | bunkó (#5) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | pirkit (#153) | 1 | vortex talizmán (#812) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|