188. forduló, 190. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 25. 12h:05'
EZ A 1184. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
1185. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,20] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Sharin Eltonnal. Elenios ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy ritualista amulettet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy földsárkány trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon ismét összeakadsz Sharin Eltonnal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem tűnik túl barátságosnak. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki ubuk tüskét. Ellenállva a varázslatnak, megrázod fejedet. Továbbmész.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.)

* 1. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+55 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: tps 10 0 0 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: gyk 123 20 0 gyakorolsz a 123. tárggyal 20 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 247.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
GYK 123 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]
[A parancs tárolásra került.]

ft 9089 támadod a 9089. kalandozót
FT 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

fkt 4 3 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

fkt 10 3 1 felt. készítesz a 10. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[103,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. {támadása: 10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. {támadása: 26.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 13, gyógyulás: 16, összesen: +3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
[24 pontot használtál fel, van még 213.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve beszéd a holtakkal. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Beszélgess egy halott lelkével. 2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 183.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[103,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 dárdát.

(Továbbmész...) [103,23] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.

(Továbbmész...) [104,24] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 13, összesen: +3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [117 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[105,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel eltalálod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 141-160.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 orgyilkos tőrt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [106,25] Fák, mindenütt csak fák.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 59, gyógyulás: 18, összesen: -41 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 26 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel megbököd az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 306 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 90, gyógyulás: 31, összesen: -59 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 aenouth ködkürtöt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 1410), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,26] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt quwarg. {támadása: 24.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 42, gyógyulás: 20, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 45 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 mérg. vas dobónyilat. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: tpf 10 0 0 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [10 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

BESZÉD A HOLTAKKAL (17. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot olyan mezőn mormolhatod el, ahol egy kalandozó holttestét találtad. E nekromantikus mágia megidézésekor kapcsolatot létesítesz a halott lelkével. Megtudhatod, hogy hogy hívták, milyen szintű volt, és hol tartózkodik jelenleg a lélek. Ezenkívül van rá esély, hogy valamilyen információra is szert teszel. Ehhez a varázslathoz 10 VP és 5 TVP szükséges, és elmondása után a holttest porrá omlik szét. A varázslatot használhatod friss, ősi, thargodan és drakolder csatamezőn, elhagyott házban, moa romokon, valamint a Pusztulás Sírjaiban, ilyenkor egy rég halott szellemmel fogsz beszélgetni. A varázslat használatáért, a nekromantikus tettnek köszönhetően, gonoszságpont jár.

AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Papi hited: 22. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 123 cm
IQ: 37 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 111/119 év
Egészség: 15 Életpont: 281/281 Jellem: gonosz (120) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 329/52 Pénz: 4498 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 3/0 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 676 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 271 TP-t kaptál. Jelenleg 230 141 TP-d van. A következő szinthez még 29 859 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 48 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 22/68 (+22%) vágófegyverek: 7/60
ütőfegyverek: 13/21 (+3%) lőfegyverek: 1/22 dobófegyverek: 19/45

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
107,26 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/89 (+33%) 2. nyomkövetés: 34/65 (+26%) 3. lopás: 14/61
4. mászás: 1/9 5. csapdakészítés: 12/59 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/75
7. gyógyítás: 56/45 (+16%) 8. titkosírás: 1/70 9. felderítés: 14/79
10. teológia: 12/39 (+35%) 11. taumaturgia: 28/13 (+20%) 12. zene: 8/90 (+11%)
13. szörnyismeret: 10/58 14. pszi: 1/29 (+5%) 15. zárnyitás: 1/15
16. vadászat: 17/82 17. vitalitás: 1/19 18. bányászat: 4/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nukleáris cickány (#155), Sharin Elton (#1420)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) vámpirizáció (#1) (90,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 11 (limit: 1410), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1100.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2098 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 arany pikkelyvért (#456) 1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 láncing (#222)
1 lánckesztyű (#230) 1 * mágusköpeny (#453) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * ryuku mellvért (#689)
1 * ryuku nadrág (#691) 1 vassisak (#160) 1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 3 bot (#4)
1 csontszablya (#64) 3 dárda (#10) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
6 orgyilkos tőr (#225) 23 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 ritualista amulett (#708) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aenouth ködkürt (#1554) $3 aranypikkely ($415) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 8 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228)
1 szeksztáns (#32) 6 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665)
10 fülemüle agyar (#267) 4 gromak bőr (#268) 15 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 1 + kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33)
1 lidércesszencia (#1074) 22 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 7 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669)
1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 2 sárkánypikkely (#292)
4 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 trikornis szarv (#198) 5 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 99.19 kg Megterheltség: 165%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 3 bot (#4) 3 dárda (#10)
1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 4 fülemüle agyar (#267)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106 107 108
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(103,20) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(103,22) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, tetemember (#123)
(103,23) kardfogú fülemüle (#146), Raia rúnaköve
(104,21) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), tavacska, Leah oltár
(104,24) kardfogú fülemüle (#146), vadász varkaudar (#108)
(105,24) vadász varkaudar (#108), hegymélyi lidérc (#7084)
(106,25) dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(107,26) élőholt quwarg (#202), hegymélyi lidérc (#7084), Fairlight oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018. november 24-án, szombaton ismét Beholder Találkozót rendezünk. Ezúttal is az új helyszínen, a Kondor Béla Közösségi Házban tartjuk a rendezvényt. (Cím: 1181 Budapest Kondor Béla sétány 8. Megközelítés: A 3-as Metró végállomástól (Kőbánya-Kispest - KÖKI) a 136E jelzésű busszal 7 megálló a Kondor Béla sétány. A buszmegállótól fél percre van a Közösségi Ház. Visszafelé is ugyanitt kell felszállni majd a buszra a KÖKI felé.
A talákozó 9 órától 17.30-ig tart. Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Ismét kérhetsz új örökkévalóság ékkövet max. 2 karakterednek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulóidat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2018. november 20., kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel június 16-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek