188. forduló, 190. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 12. 9h:05'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

LULU KING KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy örökkév. igazgyöngét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nirrti. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ősz hajú, piros szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy dombi óriásyeti trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Hátasállata egy goldugar! Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 lánckesztyűt (10 arany kikiáltási áron), 1 Jerome köpenyét (300 arany kikiáltási áron), 1 mutáns csontot (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 3. napon összeakadsz Sakamoto Takumi val . Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 szvó-ektoplazma (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Az 5. napon összefutsz egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Scott Jordo Lee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 5. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke. Egy Amélia nyakláncát, egy bíbor erőövet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy yeti mokasszint és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Caius Brutus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte.
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy hatalom fülbevalóját, egy kráken gyűrűt, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy yeti mokasszint, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Crysania. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
Az 5. napon összefutsz Sakamoto Takumi val . Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 trikornis szarv (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 zangrozi csizmát, 1 griff nyakéket.
Az 5. napon ismét összeakadsz Caius Brutusszal. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mithril láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy rubin fülbevalót visel. Ruházatát egy pszi őselementál trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy Mnebolath trófea ékesíti. Jobb kezében egy sárkánytőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lassú Víz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-76 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+139 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+438 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+84 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 802. hetének nyerőszámai: 30, 11, 6. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 289% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a jégmágia varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

ef 6 energia fejlesztése 6
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 310 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 262.]

hh 1253 313 313 használod az 1253. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +38 max. életerő, +38 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 256.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +94 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 255.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 254.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[201,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar katona került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar katona testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar katona testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor súrolod a varkaudar katona testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 283, gyógyulás: 0, összesen: -283 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,119] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Észreveszel egy fekete lótuszt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó bal hátsó lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar vajákos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar vajákos bal karját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar vajákos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 43 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 239, gyógyulás: 0, összesen: -239 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [20 pontot használtál fel, van még 234.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+312 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,118) varkaudar katona (#691), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(201,119) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), kék rothasztó (#421), varkaudar vajákos (#690)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+214 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[199,118] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar hírnök nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 156 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ed Coan . Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [198,117] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vark. kardtáncos közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vark. kardtáncos bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor súrolod a vark. kardtáncos jobb karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 306, gyógyulás: 0, összesen: -306 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy borzalmas varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [197,116] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 214.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+320 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[196,115] Továbbra is dombság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alba Locsy előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [195,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 95 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 56 használod a 341. tárgyat
Ebből a tárgyból sajnos egy szem aranyat sem sikerült csinálni. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 124 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 99 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 68 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 158 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 193 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 191 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 162 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 341 230 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 186.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 176.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 136.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 96.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.]

[26 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-38 max. életerő). A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 18.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (36) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 390/340 Jellem: jó (533) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (42) Varázspont: 905/60 Pénz: 1561 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 182/42 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 155
Eddig összesen 1221 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7600 TP-t kaptál. Jelenleg 910871 TP-d van. A következő szinthez még 89129 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, Chara-din fattya, taalru. A 187. fordulódban 2225 arany került a bankszámládra. 2269 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 25
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 34 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 39
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 30 11. taumaturgia: 54 12. versengés: 9 (+1)
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 23 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 7 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 bakkura bőr (#95)
2 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 deus ex machina (#1) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyógykenőcs (#313) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 1 kék orchidea (#68) 1 mákrózsa virág (#56)
1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
110 arany (#50) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 sötét tekercs (#535)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(195,115) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(196,115) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(197,116) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, woorgard (#231)
(198,117) vark. kardtáncos (#693), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 46. jellempróba, borzalmas varkaudar (#166)
(199,118) varkaudar hírnök (#686), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek