188. forduló, 190. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 27. 9h:07'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,59] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 195 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 358.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 338.]

hu 161 140 hulladék: 161 140
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

flh 10 249 felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal
Ok, FLH 10 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

flh 15 138 felt. lőfegyver haszn. 15 a 138. tárggyal
Ok, FLH 15 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

flh 18 188 felt. lőfegyver haszn. 18 a 188. tárggyal
Ok, FLH 18 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

fas 55 326 felt. ásás 55 pontért 326
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

m 3 6 7 mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra
[103,60] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [102,60] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Találsz egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 34 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [101,59] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 47, gyógyulás: 24, összesen: -23 ÉP}

[55 pontot használtál fel, van még 283.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[100,58] Továbbra is dombság. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megérinted a vadász quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo] Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 78, gyógyulás: 32, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+84 életerő.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,57] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték.


(Továbbmész...) [98,56] Még mindig bozótos. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. [57 pontot használtál fel, van még 226.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[97,56] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy purifikátor trófea és egy ryuku légiós trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Holmiját egy púpos burástya cipeli. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [96,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gátvakond közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [95,54] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy épületet. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Quwarg szagot érzel! A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 nagy vaspajzsot 22 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 34 1 eladod a 34. tárgyat 1
Eladtál 1 ásót. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 39 1 eladod a 39. tárgyat 1
Eladtál 1 zárnyitó készletet. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 32 1 eladod a 32. tárgyat 1
Eladtál 1 szeksztánst. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 42 1 eladod a 42. tárgyat 1
Eladtál 1 távcsövet. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ee 70 152 eladod a 70. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 20 rézdarabot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 32 vasércet. 64 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Találkozol Alex Mad Masterboy-jal. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Quwargamanga trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Ariannéval. Raia bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy törpemammut. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 144.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 85 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 30, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 279/134 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 245/7 Pénz: 2199 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/3 Pszi pont: 70/34 EFejl: 17
Eddig összesen 1062 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6240 TP-t kaptál. Jelenleg 329355 TP-d van. A következő szinthez még 10645 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 171. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2340 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/78 (+6%) szúrófegyverek: 18/96 (+20%) vágófegyverek: 19/12
ütőfegyverek: 20/44 (+8%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 17/51 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) << mandibulakasza (#127) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 261 időszaki: 54

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/41 2. nyomkövetés: 30/71 (+8%) 3. mászás: 10/40 (+7%)
4. csapdakészítés: 12/30 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/14 6. gyógyítás: 60/88 (+17%)
7. titkosírás: 5/16 8. felderítés: 4/23 9. szörnyidomítás: 7/66
10. teológia: 19/12 (+12%) 11. taumaturgia: 17/39 (+4%) 12. versengés: 6/79
13. harcművészetek: 2/71 14. zene: 10/37 15. szörnyismeret: 10/52
16. pszi: 12/99 (+10%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 16/45
19. bányászat: 23/42 (+11%) 20. főzés: 7/60 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
vadász tatu (#10), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 nagy vaspajzs (#161)
19 rézdarab (#70) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
31 vasérc (#152) 8 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
274 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) quwarg harcos (#201), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Alex Mad Masterboy (4216. kalandozó), Arianne (4712. kalandozó)
(95,54) Raia oltár
(96,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, gátvakondok (#57), vérszomjas csüldő (#114)
(97,56) sullárok (#101), Sheran oltár, egy ember férfi
(98,56) quwarg felderítő (#299), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,57) oltár
(100,58) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, vadász quwarg (#241)
(101,59) 30. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, mélységi grittangok (#103), quwarg harcos (#201)
(102,60) márványtorony (#175), Tharr oltár
(103,60) Tharr rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, gyilkos sallankok (#85)

Üzenet küldése a karakternek