Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 23. 15h:22' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1115 SZÁMLA : XXXX |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [27,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-10] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nekiveselkedsz, és tolni kezded az egyik követ. Nem megy. Keresel egy nagy botot, és emelőként használod. A szikla lassan megmozdul, és odébb gurul. A kis lény hálásan vigyorogva köszöni meg, hogy kiszabadítottad. Megkérdezed, hogy nem tud-e valamilyen hasznos információval segíteni. Elmondja, hogy a technokolin váladékának begyűjtéséhez zöld üveg szükséges. Aztán, valószínűleg az orkok visszatérésétől félve, az apró teremtmény köszönés nélkül elszalad. (+2 jóság.)
f 38 | kísérletezel a 38. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-10] Dombos terepre érkeztél. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokvarány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bakkura testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a bakkura apró lábait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Parittyával lő Rád ellenfeled. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az ember fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 kerek kő. Párszor kipécézi a testedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 4 | bemész a 4. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
kt 11 | elkészíted a 11. tárgyat |
EVAPORŐR (69. SZÖRNY) Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják. |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
BAKKURA BŐR (95. TÁRGY) A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni... |
Erő: | 15 | Szint: | 5 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 89/22 | Jellem: | jó (7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 8 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); tüske (#22) (3 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 13 (+1) |
4. felderítés: | 2 | 5. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot ) |
Összsúly: 30.13 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 6 | tüske (#22) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 3 | bot (#4) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | varányszem (#30) |