18. forduló, 20. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 4. 9h:09'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+21 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 118.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 78.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[48,-6] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [49,-6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Oopssz, ez mellément! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [50,-6] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a spagulár testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ITT IS JÁRTAM! Shinai Burástyák reszkessetek! Épül a gyámhivatal. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 19. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 15 Életpont: 109/37 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 65 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 94 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 127 TP-t kaptál. Jelenleg 3 986 TP-d van. A következő szinthez még 14 TP szükséges. Trófeáid: fabontó szójer, evaporőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10

50,62 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 12 (+1) 5. harcművészetek: 1 6. zárnyitás: 4
7. vadászat: 2 (+1) 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért

Összsúly: 41.36 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51
-7
-6
-5
(48,-6) pókvadász (#59)
(49,-6) süvítő rája (#113), Fairlight oltár, 10. jellempróba, evaporőr (#69)
(50,-6) spagulár (#82), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 36. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek