Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 19. 9h:05' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4411 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 5 | képesség-növelés 5 |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Ahogy minden elsötétedik előtted, agyad egy parányi porcikája még mindig tiltakozik a borzalmas vég ellen. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [6 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [45,-5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kavadu nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 69 2 | elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-5] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szeppent rákfatty volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kt 43 2 | elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot) |
kt 133 | elkészíted a 133. tárgyat |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY) Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 105/77 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 14/14 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 5 |
47,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 11 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 2 (+1) |
7. vadászat: | 3 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bunkó (#5) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 15 | kaja (#2) | ||
2 | krónika (#1725) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 26 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 7 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
2 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 41.65 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | szárnyas hernyó (#69) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-7 | |
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|