Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A tűzfőnix szárnyalása
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
A legkevésbé sem mondható megszokottnak, hogy tűzfőnix vitorlázik Fehérbérc, a kalandozóváros légterében. Pelegrinnek, az ifjú Álomőrzőnek azonban menekülnie kellett, és konok üldözői elől már csupán odafönt lelhetett egérutat. Az előtte álló éj azonban még kellemetlen meglepetéseket tartogat számára: többek között át kell értékelnie magában, hogy ki a barát és ki az ellenség...
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. aug. 31. 9h:52'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: szept. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1334
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 325
Extra forduló: 14

STEPHAN SEVERIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+130 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+5 TVP). A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)


ek 176 t. energia kisütése: 176
Vuuush, elteleportálsz! Visszaérkeztél a (125,72)-as mezõre. [10 pontot használtál fel, van még 355.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1363 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

be 59 bemész az 59. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. A járatban sötét félhomály van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 3 4 7 mozogsz 3 4 7
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Egy emberevõ lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevõ ragyás irháját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az emberevõ testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétbõl. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ rézkulcs nyitja az ajtót. Haladsz elõre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kõlapra, amire elõvigyázatlanul ráléptél. A következõ pillanatban már nyílvesszõk repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [5. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kõkorszaki szaki. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Nem találtad el. A szörny szemeivel rád bámul. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kõkorszaki szaki testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kõkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielõtt észbekapnál, a kõkorszaki szaki megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kõkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, elõre. [7. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 10 12 15 mozogsz 10 12 15
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [8. PONT.] Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgybõl készült ajtó bukkan fel a sötétbõl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 22 arany, 1 nap szimbólum (ld. enc.) és 2 tükör. Gyorsan kiüríted a ládát. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [10. PONT.] Folytatod az utat. [11. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kõlapra helyezed a testsúlyodat. A következõ pillanatban feltûnik az egész folyosót betöltõ, óriási kõgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetõen csak 7 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [12. PONT.] Elszántan mész elõre. Egy vastag, kõbõl faragott ajtó! Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [13. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy kõkorszaki szaki! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Ez mellément. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kõkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kõkorszaki szaki fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, elõre. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy orgoró van elõtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. A lény mereven rádnéz. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró ollóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

av 12 50 alakváltás 12 50
Mikroszintû változtatásokkal apránként eltünteted a sebeidet. (+40 életerõ.) [50 pontot használtál fel, van még 220.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 18 20 24 mozogsz 18 20 24
Mész tovább, elõre. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kõdobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tûznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészelted egy része gõzzé válva párolog el. (-2 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 tükör, 1 acélpengõke, 2 gyöngymangó és 1 aranytû (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz az ellenséges labirintusban. [18. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetõen csak 4 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Továbbmész. Egy vastag, kõbõl faragott ajtóba ütközöl. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-9 életpont]. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy õrposzt is lehetne. [20. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy kõkorszaki szaki! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kõkorszaki szaki jobb karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kõkorszaki szaki fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a kõkorszaki szaki végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kõkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy bronzkulcsot, 5 kerek követ és 3 szögletes követ. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [22. PONT.] Mész tovább, elõre. [23. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kõdobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás patkány! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány bal elsõ lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 16 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van elõtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 16 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy óriás patkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás patkány nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa a levegõben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 16 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 25 29 905 mozogsz 25 29 905
Haladsz elõre. [25. PONT.] Rálépve egy billegõ kõlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetõen csak 7 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kõfal-csapda elõl. A fal lassan visszamegy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [26. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [27. PONT.] Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [28. PONT.] Folytatod az utat. [29. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 150.]

av 12 50 alakváltás 12 50
Sejtjeidet átstruktúrálva gyógyítasz magadon. (+40 életerõ.) [50 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 30 900 33 mozogsz 30 900 33
Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: elõre! [30. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kõládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tükör, 1 fekete gyöngy és 1 kõkalapács. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy suhansz, mint az árnyék. [32. PONT.] Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy gromak páncélt és egy tankány karmot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy törpe kovács trófea színesíti. Hohó! A másiknak még van 0-2 TU-ja! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Lord Stratonbus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy orgoró! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. A lény mereven rádnéz. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgoró jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 33 36 36 mozogsz 33 36 36
Egyhelyben toporogsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következõ pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elõ a falból. Gyors reflexeidnek köszönhetõ, hogy félre tudtál ugrani. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-16 életpont]. Folytatod az utat. [35. PONT.] Mész tovább, elõre. [36. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy kõkorszaki szaki! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. A lény mereven rádnéz. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kõkorszaki szaki fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kõkorszaki szaki kõtestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kõkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Egyhelyben toporogsz. [15 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 39 mozogsz 39
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [37. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. [38. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [39. PONT.] Egy csontváz lordot pillantasz meg. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 45.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 184 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következõ körben tehát 361 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÕKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kõkorszaki szaki ember magasságú, élõ kõbõl levõ lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhetõ csapásai, hanem kõvé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kõvéváltoztat, meg kell várnod a Kõvéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi idõbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következõ fordulód TVP-jébõl vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni.
NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézbõl kovácsolt nap-szimbólumot Raia követõi viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerõsíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged.
ARANYTÛ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörûséges, színaranyból készült varrótû! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerûbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendõ volt egy csonttû vagy más hegyes, a természetben is elõforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthetõ hát, hogy az aranytû több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.
CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY)
A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezõn hûbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erõkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek elõbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó éloholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megõrizték életükbõl komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükbõl adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütõfegyverrel van.

KARAKTERLAPOD


Stephan Severin, egy szõke hajú, kék szemû, bajuszos alakváltó férfi vagy. Tharr püspöke vagy. A Zan Rendje (#9110) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Zan rabszolga. Ez a 190. fordulód.

erõ : 36
iq : 26
ügyesség : 28
egészség : 24
szerencse: 26
tudatpont: 7/ 16
szint : 18
támadás : 18
védekezés: 25
életpont : 277/145
varázspt : 357/ 34
merészség: 5/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 761 arany
magasság: 178 cm
testsúly: 61 kg
életkor: 40 év
tul.pont: 2
kép.pont: 1
EFejl: 4 TU

Eddig összesen 767 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4708 TP-t kaptál. Jelenleg 265128 TP-d van. A következõ szinthez még 74872 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, jégtroll, quwarg királynõ.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 4 ütõfegyverek: 19 lõfegyverek: 18 dobófegyverek: 7 Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 20 nyomkövetés: 46 mászás: 7 csapdakészítés: 10 csapdaészlelés: 4 gyógyítás: 54 titkosírás: 2 felderítés: 8 szörnyidomítás: 4 teológia: 10 taumaturgia: 22 szkanderozás: 4 zene: 6 szörnyismeret: 3 zárnyitás: 1 vadászat: 6 bányászat: 18

Feltételes parancsok


DX 8; mászol max. 54 pontért; elfogod a 78. szörnyet a 220. csapdával; gyógyítasz 30 % életerõ alatt, 40 pontért; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *10; *33; *130; *103; *132; *131; Barátságosság: 7; 71; 66; Tharr hívei; 186; 155; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek; 368;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) mágiatörés (#35 *10) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) óriáserõ (#53 *24) puha ütés (#60 *18) erõpajzs II (#63 *24) varázslat olvasása (#67 *30) fúzió (#77 *25) oltár eltörlése (#79 *60) városi teleport (#96 *50) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) kisebb tûzlehelet (#110 *2) szopókõirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Feltételes varázslat-használat: 8. és magasabb szintûek ellen Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 40 30 47 101 51 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 31 47 Kire 164 164

Elfogott szörnyeid: gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*fekete bõrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1*lánckesztyû (#230) 1 tankány karom (#237) 1*gromak páncél (#270) 1*vassisak (#160) 1 rézpáncél (#71) 1 szöges páncél (#65) 1 rézpajzs (#73) 1 bõrsisak (#57)

Fegyverek és lövedékek

2 kõkalapács (#13) 1 hosszú íj (#111) 1*vasalt bunkó (#181) 1*fúvócsõ (#20) 2 ezüsttõr (#322) 1 göcsörtös bunkó (#123) 9 szögletes kõ (#17) 1 vashegyû lándzsa (#182) 2 tolmokov-koktél (#351) 1*harci kalapács (#174) 21 ubuk tüske (#131) 1 kõkés (#6) 2 varkaudar lándzsa (#224) 2 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 1 sallank nyíl (#129) 5 kerek kõ (#19)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*két kard szimbólum (#144) 1*ónix masszavadító (#438) 1*ezüst papi karkötõ (#308) 2*Tharr Keresztje (#287) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 nap szimbólum (#141)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 távcsõ (#42) 1 szeksztáns (#32) 8 kaja (#2) 1 dobóháló (#221) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 márványkulcs (#245) 1 szent jogar (#150) 2 deus ex machina (#1) 1 aranytû (#272) 1 nagy bronzkulcs (#185)

Löttyök és porok, tartóstul

4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 3 kavadu iszák (#25) [ üres ] 2 vizestömlõ (#3) [ bennük 2 korty víz (#27) ] 5 sullár hólyag (#168) [ bennük 5 csepp spiritusz (#170) ] 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] 3 zöld üveg (#82) [ bennük 16 csepp ragasztó (#83) ] 14 uzbány csõr (#169) [ bennük 24 csepp ugh méreg (#166) ] 2 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

17 smirglilevél (#29) 1 kvazár (#244) 1 kõszem (#304) 2 mutáns csont (#331) 8 gyöngymangó (#135) 16 sallank karom (#128) 4 pirkit (#153) 6 óndarab (#85) 3 magszim bél (#103) 2 rinóbõr (#651) 2 púderkõ (#119) 82 kaktusztüske (#114) 1 rókafarok (#124) 2 álompor (#396) 28 sünmedve tüske (#14) 61 madártoll (#112) 2 móri gyümölcs (#116) 5 ilkin érc (#232) 8 elkarog szõr (#665) 2 dözmöng szív (#122) 1 mákrózsa virág (#56) 2 bordacsont (#16) 7 szvó-ektoplazma (#151) 1 purifikátor háj (#269) 2 jégszív (#282) 2 kazmár gyökér (#205) 17 vasérc (#152) 2 ramit kõ (#226) 10 csuklyavirág (#133) 2 galachmit (#310) 6 varányszem (#30) 1 tükör (#43) 6 fülemüle agyar (#267) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 acélpengõke (#231) 1 fekete gyöngy (#99)

Összsúly: 88.91 kg megterheltség: 96 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(140,80) emberevõ (#119), kõkorszaki szaki (#109), orgoró (#170), óriás patkány (#42), Lord Stratonbus (5869. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

A számládra átadták a 5565. számú karaktert!

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Stephan Severin 190. fordulója



Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaõr (#134)
élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
Tguarkhan (#212) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) áeratikus hasnyák (#243)
óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
északi aurach (#350) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368)
rõtmanó berzerker (#369)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) $bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
$fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) két kard szimbólum (#144) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg.ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194)
obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228)
obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
tankány karom (#237) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) nyílcsapda (#243)
kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) friss csatamezõ (#262)
õsi csatamezõ (#263) fülemüle agyar (#267) gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
aranytû (#272) ametiszt medál (#275) jégszív (#282) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288)
bíbor erõöv (#291) kõszem (#304) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) galachmit (#310)
ezüsttõr (#322) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338)
tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) kinemfogyó tegez (#368) vascarai csizma (#370) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
fõutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyûrû (#409) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) térkapu (#452)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) ostromlétra (#510) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) aurach fog (#657)
elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) tímárkunyhó (#684) rinóbõr öv (#685) tûzfény (#686)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720)

Parancsok

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
AV   forma                            ?  alakváltás                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstõl                           
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      

© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.