Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A morin tigris
(Könyv szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A morin birodalom hegyei közt élő tigrisek erősek, gyorsak, bátrak, és sziklánál biztosabb támaszai uruknak. Ugyanezen tulajdonságok igazak egyébiránt Ho Tarasin Mitanára is, a mennyszülte morin császár unokahugának személyi testőrére.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9375)
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ahan'natakhan 191. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 2. 12h:38'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3662
Extra forduló: 14

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,-4] koordinátán. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján egy copfos aranyhajú, zöld szemû kobudera férfi lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. Varázserõd regenerálódik. (+84 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Kilépsz a temetõ kapuján. A lottó 622. hetének nyerõszámai: 16, 9, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+2 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 4. KP: kutatsz 25 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Jó szimatod van! Néhány kiválóan álcázott rejtekhelyet felderítve, találsz 1 ostromlétrát (ld. enc.), 1 mászókampót. Elteszed õket. [25 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy manaelementál. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Troll doronggal párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 281.]


v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]
v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 196.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 8 8 4 mozogsz északra, északra, délre
[99,-5] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) "
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Hirtelen egy rubinvörös szemû, éjsötét bundájú, átlagos méretû farkast veszel észre. Foga fehérjét kimutatva harap feléd! Lehet, hogy gyorsan el kellene tûnnöd? Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,-6] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledõt. Csak egy Quirov. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 19 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Quirov testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 63 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy csodák kútját.

(Továbbmész...) [99,-5] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Találkozol egy farkassal a bundája éjsötét, szeme rubinvörös, átlagos méretû a termete. Fülét hátracsapva morog feléd. Lehet, hogy rossz kedvében van? Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne. [30 pontot használtál fel, van még 126.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Elõpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új mûszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 114.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [12 pontot használtál fel, van még 102.]

f 103 29 kísérletezel a 103. tárggyal a 29. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [12 pontot használtál fel, van még 90.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: acélpengõke 3 ap /db, álompor 1 ap /db, aurach bõr 14 ap /db, bakkura bõr 2 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, darázsfarok 14 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dobóháló 8 ap /db, dorony tüdõ 8 ap /db, elkarog szõr 1 ap /db, evaporõr háj 5 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, ilkin érc 3 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kis vaskulcs 3 ap /db, kobudera csont 4 ap /db, kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db, magszim bél 5 ap /db, mandibulapenge 3 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, nagy vaskulcs 16 ap /db, óndarab 2 ap /db, ork csodaszer 18 ap /db, pirkit 2 ap /db, ramit kõ 3 ap /db, rézdarab 1 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, szuperkötél 2 ap /db, távcsõ 16 ap /db, trikornis szarv 12 ap /db, ugh méreg 2 ap cseppje, uzbány csõr 6 ap /db, vadász tatu bõr 1 ap /db, vasérc 2 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zöld üveg 3 ap /db, ostromlétra 5 ap /db, mászókampó 12 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 153 11 eladod a 153. tárgyat 11
Eladtál 11 pirkitet. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 70 7 eladod a 70. tárgyat 7
Eladtál 7 rézdarabot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 152 3 eladod a 152. tárgyat 3
Eladtál 3 vasércet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 85 4 eladod a 85. tárgyat 4
Eladtál 4 óndarabot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 665 5 eladod a 665. tárgyat 5
Eladtál 5 elkarog szõrt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

m 6 6 2 mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre
[98,-5] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatõleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltetõ Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Mohón iszol belõle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy sörsátrat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). Összeakadsz Nathalia. Fairlight tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [97,-5] Még mindig a városban vagy. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy jósda (561. épület.).

(Továbbmész...) [98,-5] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatõleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltetõ Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 55.]

pbe 300 beraksz a bankba 300 aranyat
(Csak 214 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1182 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[99,-5] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Találkozol egy farkassal a bundája éjsötét, szeme rubinvörös, átlagos méretû a termete. Fülét hátracsapva morog feléd. Lehet, hogy rossz kedvében van? Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [100,-5] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy erõdítményt. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 112 keresed a 112. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sóhajtó doronyt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]


* 1. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 4.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 9, 30. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következõ körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY)
Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erõdöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sûrû erdõben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostrom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lõ ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedõ, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az õ posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tûzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltûnhessen a keletiek szeme elõl. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kõkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.



KARAKTERLAP
Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû troll férfi vagy. Fekete a bõröd. Tharr hûséges követõje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

 Erõ:37 (43)  Szint:17  Merészség:8/5 Magasság:262 cm 
 IQ:30  Támadás:21  Agresszió:7 Testsúly:495 kg 
 Ügyesség:27  Védekezés:28  Menekülés:30 % Életkor:20/20 év 
 Egészség:26  Életpont:270/233  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:31 (34)  Varázspont:128/53  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0         EFejl:22 
Eddig összesen 670 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1349 TP-t kaptál. Jelenleg 197021 TP-d van. A következõ szinthez még 62979 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, vadász quwarg, élõholt quwarg. A 191. fordulódban 1182 arany került a bankszámládra. 1182 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/70   szúrófegyverek: 14/36 (+4%)   vágófegyverek:5/7 (+9%)
  ütõfegyverek: 23/35 (+1%)   lõfegyverek: 19/40 (+12%)   dobófegyverek:1/80

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (300%) << ezüsttõr (#322) (150%) << troll dorong (#550) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12/89   2. nyomkövetés: 27/1 (+4%)   3. lopás:1/9
  4. mászás: 5/28   5. csapdakészítés: 5/35 (+7%)   6. csapdaészlelés:2/28
  7. gyógyítás: 54/60   8. titkosírás: 1/0   9. felderítés:14/75 (+25%)
  10. teológia: 7/41 (+18%)   11. taumaturgia: 13/43 (+7%)   12. szörnyismeret:4/32
  13. zárnyitás: 1/4   14. vadászat: 16/36   15. bányászat:14/87
  16. testépítés: 32/13 (+32%)       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 35 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot , csak egyszer), madártollat (#112) (max. 40 darabot , csak egyszer), ragasztót (#83) (max. 30 darabot , csak egyszer)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sarki óriásteknõs (#646) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), vadtroll (#70), kérõdzõ etra (#368), Humán Páholy (#9145), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az elsõ ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * lánckesztyû (#230) 1 * ryuku csizma (#692)
1 * ryuku mellvért (#689) 2 * sárga erõöv (#276) 2 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzpenge (#126) 1 * ezüsttõr (#322) 1 * fúvócsõ (#20)
1   kõkalapács (#13) 15   nyílvesszõ (#108) 5   orgyilkos tõr (#225)
1   rövid íj (#107) 1   troll dorong (#550) 3   vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ezüst gyûrû (#180) 1   ezüst karkötõ (#158) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nodonrod kitûzõ (#1533) 2 * obszidián karkötõ (#229)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 2   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   egykezes súlyzó (#483) 1   ezüst kulcs (#184) 7   fáklya (#36)
13   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   ork csodaszer (#1228) 1   ostromlétra (#510) 1   rézkulcs (#75)
1   távcsõ (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 1   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
4   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 5   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658)
2   bakkura bõr (#95) 1   darázsfarok (#654) 1   dorony tüdõ (#212)
1   elkarog szõr (#665) 1   evaporõr háj (#105) 6 + fõnixtoll (#563)
3   gyöngymangó (#135) 2   ilkin érc (#232) 27   kaktusztüske (#114)
1   kobudera csont (#705) 4   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103)
2   mandibulapenge (#125) 1   mocsári penke (#148) 1   óndarab (#85)
4   ovimon-bogyó (#207) 1   pirkit (#153) 1   ramit kõ (#226)
1   rézdarab (#70) 2   sámán erszény (#650) 3   smirglilevél (#29)
1   szuperkötél (#209) 1   trikornis szarv (#198) 1   vadász tatu bõr (#15)
1   vasérc (#152)        

Összsúly: 90.45 kgMegterheltség: 94%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
103 arany (#50) 5 elkarog szõr (#665) 4 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 4 óndarab (#85) 11 pirkit (#153)
7 rézdarab (#70) 9 tüske (#22) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 mászókampó (#165) 2 orgyilkos tõr (#225) 1 ostromlétra (#510)
38 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(97,-5) jósda (#561)
(98,-5) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökõkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), Nathalia (1813.
kalandozó)
(99,-6) Quirov (#975), csodák kútja (#1096)
(99,-5) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), orgyilkos (#131), egy ember nõ
(99,-4) egy kobudera férfi, manaelementál (#290), orgyilkos (#131)
(100,-5) Tharr oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.