190. forduló, 192. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 16. 9h:10'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,121] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Jerome köpenye (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Ahogy a hervadt rózsa vérvörös szirmait nézed, furcsamód gyönyörűnek kezded látni. Talán valami jó jön a halál után... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+292 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+84 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 803. hetének nyerőszámai: 23, 10, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 301% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a jégmágia varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

ef 6 energia fejlesztése 6
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 275 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [60 pontot használtál fel, van még 262.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 11 madártollat 11 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 1 purifikátor hájat 18 aranyért, 3 ragasztót 3 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 ugh mérget 2 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágikus ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. 2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) 3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! [30 pontot használtál fel, van még 222.]

hh 1253 1639 használod az 1253. tárgyat az 1639. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +39 max. életerő, +39 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 216.]
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Ma aztán kiteszel magadért! A Thargodan ősmágusok, és hercegek hadát tárod a nézők elé, ahogyan épp felveszik a harcot, a mindent elemésztő éjfattyakkal. Kimondhatatlan nevű, és igazából leírhatatlan tl'urlangok olyan élethűre sikerednek, hogy a rémület szinte tapinthatóvá válik körülötted. Úgy döntesz, ideje kissé finomítani a történeten, ezért a Thargodan rémek egy-kettőre legyőzik, és elűzik az éjfattyakat az általad mutatott képeken. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (48 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 195.]

kt 449 6 elkészíted a 449. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs nálad víz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kristályfolyadékot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

hh 449 6 használod a 449. tárgyat a 6. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ba 694 nem támadod a 694. szörnyet
BA 694 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hidra. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 140 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hidra bal hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. Magad mögé lököd a pitiáner Chara-din fattya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hidra trófeát. 3006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét.

(Továbbmész...) [198,121] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anna Bella formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

(Továbbmész...) [199,121] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 180.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +47 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 179.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 1 7 mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra
[200,121] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 306, gyógyulás: 0, összesen: -306 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,120] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy varkaudar hírnök nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 32 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [200,119] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Találsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy varkaudar katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar katona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [15 pontot használtál fel, van még 164.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+245 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,121) hidra (#780), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(198,121) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(199,121) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)
(200,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), varkaudar katona (#691)
(200,121) királyi őrsánc (#1140), 42. jellempróba, Tharr oltár, ősdentor (#282)
(201,120) varkaudar hírnök (#686), kihívás tornya (#502), oltár

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,118] Tovább barangolsz a fák között. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy varkaudar iszákos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (77 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+86 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ed Coan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 124.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+273 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 119.]

m 6 mozogsz nyugatra
[198,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült varkaudar katona nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona jobb karját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megkarcolod a varkaudar katona testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 263, gyógyulás: 0, összesen: -263 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csataremák lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a csataremák egyik csápját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (12 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+86 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 162 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 57 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 1579 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 80 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 193 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 197 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 124 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 341 99 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 64.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 61.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-39 max. életerő). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-43 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 12, 9.
Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT)
Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 29 (36) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (36) Védekezés: 86 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 393/94 Jellem: jó (533) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (42) Varázspont: 912/0 Pénz: 2277 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 182/86 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 167
Eddig összesen 1231 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7397 TP-t kaptál. Jelenleg 928243 TP-d van. A következő szinthez még 71757 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, hidra, taalru. A 187. fordulódban 2225 arany került a bankszámládra. 2314 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 25
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 34 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 40 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 31 11. taumaturgia: 54 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 23 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 7 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99) 1 griff nyakék (#1579)
1 gyógykenőcs (#313) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 jégszilánk (#1128)
1 kristálygömb (#265) 11 madártoll (#112) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83) 1 raptor karom (#281)
1 rókafarok (#124) 1 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)
8 vashegyű nyíl (#176) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
328 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 33 mákrózsa virág (#56) 1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,118) varkaudar katona (#691), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 23. jellempróba, oltár, csataremák (#694)
(199,118) varkaudar iszákos (#688), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek