Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 18. 9h:01' EZ A 213. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD 214. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 279. varázslatot |
h 341 8 1 | használod a 341. tárgyat |
dd 107 108 56 | eldobod a 107. tárgyat a 108. tárgyat az 56. tárgyat |
h 341 225 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 89 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 129 1 | használod a 341. tárgyat |
v 6 999 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (12 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mágusölővel néhányszor súrolod a csataremák fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csataremák csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (12 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 261, gyógyulás: 0, összesen: -261 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,116] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csataremák lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a csataremák testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a csataremák testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (12 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a csataremák egyik csápját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák véres nyúlványait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csataremák csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (12 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 268, gyógyulás: 0, összesen: -268 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[197,117] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 150 életpontot sebeztél. Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
hh 1253 313 313 | használod az 1253. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 2188 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Végleg elfelejtetted hhaar burka nevű varázslatodat. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő, 2 ezüst gyűrű, 9 arany, 3 vasérc, egy ezüstshuriken és egy borostyán függő. Mosolyogva kidobod a nevetséges hidra trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Notermanthi trófeát. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [195,117] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 324, gyógyulás: 0, összesen: -324 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[194,118] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
h 645 535 | használod a 645. tárgyat |
m 5 6 4 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 mágusszelencét. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [192,119] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [192,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+908 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
TRAKHON (433. SZÖRNY) Ezek a kétlábú, ormányos teremtmények a mocsarak rosszindulatú és ellenséges lakói. Az embereket és más humanoidokat az Esthar császárság uralma idején gyűlölték meg, amikor állatként vadásztak rájuk. Hogy a trakhon intelligenciája mennyivel múlja felül egy állatét, arra hamarosan ráébredsz. A testükön viselt csúszós páncélon a vágófegyverek nem hatolnak át, és mágikus képességeik sok kezdő Ezüstmágust is maguk mögé utasítanak. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY) Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került. |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
MIHLANIL CSIZMA (602. TÁRGY) A mihlanilból készült csizma nem túl kényelmes, ámde hihetetlenül ellenálló. Elkészítéséhez hat mihlanil rög, hat csepp kátrány és egy Hro formázó minta szükséges. Ezenkívül persze elengedhetetlen, hogy felkeress egy lávatavat, ahol elég meleg van a mihlanil formázásához. A mihlanil csizma elkészítése 50 TVP-be kerül, de megéri: a védettségedet 6-tal növeli, és a max. életpontod is megnő 10-zel. Sajnos, az elkészítéséhez minimum 18-as bányászat szükséges, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 394/345 | Jellem: | jó (533) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (42) | Varázspont: | 912/852 | Pénz: | 2324 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 182/106 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 169 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 25 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 35 (+1) | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 40 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 22 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 31 | 11. taumaturgia: | 54 | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 23 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 7 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) | jégmágia (#279) |
áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | mágusszelence (#1076) | |||
47 | mákrózsa virág (#56) | 12 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | rövid íj (#107) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 12 | vashegyű nyíl (#176) | |||
10 | jégszilánk (#1128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
8 | fekete gyöngy (#99) | 10 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |