192. forduló, 194. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 4. 20h:53'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat legkorábban a 194. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 22. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+215 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 369.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Felhasználsz egy adag íjászkencét. Már kenegetés közben érzed a hatást, ahogy a profi íjászok magabiztossága szétárad tagjaidban. (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 364.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: ef 7 514 0 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 361.]

flh 30 351 felt. lőfegyver haszn. 30 a 351. tárggyal
Ok, FLH 30 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

fkt 56 10 1 felt. készítesz az 56. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 223 166 hulladék: 223 166
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: smaragd védőgyűrű (187,107)-> (100 ap), ugh méreg (186,106)-> (102 ap), összesen 202 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

le 817 leveszed/lerakod a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kf 839 kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat
A füledre akasztod az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

ek 285 6 t. energia kisütése: 285 6
Előveszel 6 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +6 szerencse, +6 védelem). [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 348.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 398.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 403.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 408.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 413.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 423.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 428.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 433.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 438.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 443.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 448.]

lm 29 36 39 mozogsz 29 36 39
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 16 q. rohamosztagos. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 9 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos bal vállát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Marásokat ejt rajtad a 14 q. rohamosztagos. (14 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Végítélettel megdöfködöd a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [36. PONT.] Hirtelen egy quwarg ősmágust veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 2 fekete gyöngy. 4 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 213, gyógyulás: 0, összesen: -213 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy kis szobába érkezel. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ősquwarg az. {támadása: 61.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 42 43 45 mozogsz 42 43 45
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [42. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg anyakirálynő az. {max. életpontja: 591-630.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [43. PONT.] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 66, gyógyulás: 6, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [45. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! {max. életpontja: 301-340.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 47 49 52 mozogsz 47 49 52
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [47. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. {támadása: 53.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 358.]

lm 52 53 53 mozogsz 52 53 53
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [47. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+14.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [47. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. {támadása: 53.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 349.]

kf 2064 kézbeveszed/felveszed a 2064. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 58 60 66 mozogsz 58 60 66
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [47. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+7.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 68 70 74 mozogsz 68 70 74
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [47. PONT.] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+14.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [47. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 75 76 77 mozogsz 75 76 77
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [47. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+14.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [47. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! {támadása: 53.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 322.]

kf 2067 kézbeveszed/felveszed a 2067. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 166 hulladék: 166
Hulladékgyűjtés törölve: ugh méreg. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 80 81 85 mozogsz 80 81 85
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [47. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+14.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. {max. életpontja: 301-340.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [47. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+14.} Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 86 mozogsz 86
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [47. PONT.] Hamarosan egy quwarg parafenomént pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+7.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [3 pontot használtál fel, van még 310.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+611 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 308.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar jön feléd. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 318 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 6 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (7 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 4 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 70, gyógyulás: 10, összesen: -60 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl, egy mandibulakasza, 3 nyílvessző és egy mutáns csont. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 1x 4d9+3.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 6 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (7 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 6 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 37, gyógyulás: 7, összesen: -30 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (7 támadással 147 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 11 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 115, gyógyulás: 18, összesen: -97 ÉP}

Nem csoda, hogy jutalmat ajánlottak érte: rengeteg a szörny itt! Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+596 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [46 pontot használtál fel, van még 262.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vark. kardtáncos. (ld. enc.) {max. életpontja: 1242-1351.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 309 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Végítélettel megdöfködöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a vark. kardtáncos jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 292, gyógyulás: 60, összesen: -232 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+6 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar hadúr nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 46.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 29 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 3 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 773 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 240.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 4x 5d12+10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona jobb lábát. (7 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel megdöfködöd a varkaudar katona jobb oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar katona jobb karját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Végítélettel többször eltalálod a varkaudar katona bal vállát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 8 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 298, gyógyulás: 51, összesen: -247 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+496 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [41 pontot használtál fel, van még 199.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 159.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 20.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (7 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 119.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 21, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY)
Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz!

VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 28 (40) Szint: 32 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 15 (28) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 71 (77) Menekülés: 30 % Életkor: 22/32 év
Egészség: 13 (27) Életpont: 846/846 Jellem: jó (398) Tul. pont: 13
Szerencse: 13 (52) Varázspont: 682/361 Pénz: 1980 arany Kép. pont: 55
Tudatpont: 90/32 Pszi pont: 235/128 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2256 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78 570 TP-t kaptál. Jelenleg 4 459 976 TP-d van. A következő szinthez még 40 024 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, élőholt ősmágus. A 177. fordulódban 5504 arany került a bankszámládra. 5814 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 szúrófegyverek: 38/68 (+16%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 29/58 (+5%) dobófegyverek: 8/97 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 200
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 30/1 Pszi katalizátor 50/10 Max életkor 74 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 137 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/32 2. nyomkövetés: 36/4 (+14%) 3. mászás: 15/31
4. csapdakészítés: 17/8 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/25 6. gyógyítás: 8/26
7. titkosírás: 5/74 8. felderítés: 20/85 (+25%) 9. szörnyidomítás: 4/45
10. teológia: 54/50 (+11%) 11. taumaturgia: 48/61 (+52%) 12. szerencsejáték: 2/66
13. versengés: 11/18 14. zene: 17/34 15. szörnyismeret: 14/7
16. pszi: 21/51 (+7%) 17. zárnyitás: 5/1 18. vadászat: 24/48 (+18%)
19. vitalitás: 1/98 20. bányászat: 12/10 21. testépítés: 25/49 (+229%)
22. úszás: 9/8 23. főzés: 9/40 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot )
mászol max. 75 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), lidércúr (#252), gonoszok (#988) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Suma Surma (#6137), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 136, 192, 193, 245, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 223. Szerzett pont: 34621. Beállított erő: 0 Összpont: 46625

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 76 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2036 TU szükséges.)

Összsúly: 309.60 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 drótszőr (#37) 2 gyíkfű (#201) 1 íjászkence (#1225)
3 kaja (#2) 6 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360) 10 sáfránypor (#211)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 2 szent jogar (#150) 3 tinta (#101)
13 tolmokov-koktél (#351) 51 ugh méreg (#166) 1 vámpírfog (#1221)
2 varázskő (#305) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
313 arany (#50) 1 acéltű (#334) 1 ezüst karkötő (#158)
2 fekete gyöngy (#99) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 4 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, q. rohamosztagos (#242), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), vark. kardtáncos (#693), varkaudar katona (#691), varkaudar varázsló (#271)

Üzenet küldése a karakternek