Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 7. 9h:25' EZ A 209. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 210. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1529 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 396 | kísérletezel a 396. tárggyal |
f 110 | kísérletezel a 110. tárggyal |
f 267 | kísérletezel a 267. tárggyal |
f 661 | kísérletezel a 661. tárggyal |
cir 1 | vándorcirkusz látogatása 1 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 8 94 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 94. tárggyal |
flh 99 554 | felt. lőfegyver haszn. 99 az 554. tárggyal |
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,17] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,17] Továbbra is síkságon vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,18] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,17] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy grok-képződményt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy malmot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: szk 42 0 0 | keresed a 42. szörnyet |
* 2. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
ALLIGÁTORBŐR CIPŐ (662. TÁRGY) Két alligátorbőr, egy aranytű, 6 csepp spiritusz és 6 csepp ragasztó segítségével, 25 TVP árán kényelmes magas szárú cipőt készíthetsz magadnak, amely hárommal növeli a védettségedet, és sokkal, de sokkal jobban néz ki, mint egy vacak fekete bőrcsizma. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 272/272 | Jellem: | semleges (+16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 178/168 | Pénz: | 847 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 | ütőfegyverek: | 20 | lőfegyverek: | * 22 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -98.); tünde nyíl (#554) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
87,16 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1230 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 38 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 8 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 7 |
10. teológia: | 9 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 7 |
13. zene: | 7 | 14. szörnyismeret: | 5 | 15. zárnyitás: | 7 |
16. vadászat: | 9 | 17. bányászat: | 18 | 18. főzés: | 3 |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 142.61 kg | Megterheltség: 150% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 21 | kaja (#2) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |
86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | |
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|