193. forduló, 195. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 6. 9h:07'
EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
1187. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,23] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy színes dözmöng nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng egyik csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a színes dözmöng testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 356.]

* 1. KP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [15 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle jobb vállát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: tps 15 0 0 TVP spórolása: 15 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [15 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. KP: v 1 99 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 246.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 244.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 204.]

f 669 kísérletezel a 669. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 14 225 714 hulladék: 14 225 714
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 222 64 160 hulladék: 222 64 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 123 hulladék: 123
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[103,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar bajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 209 1 elkészíted a 209. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 szuperkötelet. [12 pontot használtál fel, van még 172.]

jlk 9185 jelszó kimondása 9185
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a massza egyik karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel eltalálod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. A massza csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 93, gyógyulás: 16, összesen: -77 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec, egy trófea nyaklánc és egy rejtőköpeny. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 1 4 mozogsz délre, északkeletre, délre
[103,25] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász varkaudar. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a vadász varkaudar jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,24] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy lajhárlord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel eltalálod a lajhárlord testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy zombi mester áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-44 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 66, gyógyulás: 46, összesen: -20 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 28 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöföd az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 66, gyógyulás: 30, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 24 (limit: 1470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2400.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,25] A terep továbbra is sűrű erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívei emelték. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trollfa közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 gromak bőrt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Pikoló. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Pikoló testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a Pikoló borzalmas agyarát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a Pikoló. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
[105,24] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt sullár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. (ld. enc.) A következő ellenfél egy élőholt sullár.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az élőholt sullár bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Találsz nála 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 26 (limit: 1470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2605.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [106,25] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontváz lord áll veled szemben.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csontváz lord bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+51 életerő.) A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc.

A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 ork csodaszert. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,26] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-2 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 37.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[105,25] Még mindig az erdőben vagy. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

f 667 kísérletezel a 667. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [5 pontot használtál fel, van még 17.]

f 1074 kísérletezel az 1074. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: tpf 15 0 0 TVP elővétele: 15 pontért
Felszabadítottunk neked 15 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.]

ÉJKŐ (2369. TÁRGY)
Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet!

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Papi hited: 26. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 19 (25) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 123 cm
IQ: 38 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 111/119 év
Egészség: 16 Életpont: 289/215 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 374/0 Pénz: 4498 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 12/1 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 731 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 414 TP-t kaptál. Jelenleg 278 420 TP-d van. A következő szinthez még 61 580 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 51 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/41 (+18%) vágófegyverek: 7/66
ütőfegyverek: 13/21 lőfegyverek: 1/22 dobófegyverek: 20/2

Óvatosság (labirintusokban): 0
105,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/76 (+22%) 2. nyomkövetés: 36/4 (+50%) 3. lopás: 14/61
4. mászás: 1/9 5. csapdakészítés: 12/86 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/75
7. gyógyítás: 56/93 (+16%) 8. titkosírás: 1/92 (+11%) 9. felderítés: 14/89
10. teológia: 13/88 (+33%) 11. taumaturgia: 28/87 (+6%) 12. zene: 10/9 (+32%)
13. szörnyismeret: 10/91 (+33%) 14. pszi: 1/34 15. zárnyitás: 1/15
16. vadászat: 18/26 (+44%) 17. vitalitás: 1/19 18. bányászat: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
nukleáris cickány (#155), Sharin Elton (#1420)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 28 (limit: 1470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2815.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 28 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) $6 orgyilkos tőr ($225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
$2 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 bot (#4) $3 göcsörtös bunkó ($123) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
1 mérgezett vasnyíl (#187) 26 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 * dárda (#10) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
Páncélok
1 arany pikkelyvért (#456) $1 láncing ($222) $1 rőtmanó kacagány ($714)
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266) 1 rézsisak (#72) $1 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 2 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
$2 tankány karom ($237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139) 1 ritualista amulett (#708)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst gyűrű (#180)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 4 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 2 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
12 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665) 16 fülemüle agyar (#267)
2 gromak bőr (#268) 11 gyíkfű (#201) 8 kaktusztüske (#114)
1 + kazmár gyökér (#205) 4 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
3 lidércesszencia (#1074) 39 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
3 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
7 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 2 sárkánypikkely (#292) 3 smirglilevél (#29)
$12 sünmedve tüske ($14) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar tekercs (#653) 5 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 108.80 kg Megterheltség: 181%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135) 1 ork csodaszer (#1228)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany karperec (#194) 1 dözmöng szív (#122) 1 éjkő (#2369)
2 fülemüle agyar (#267) 1 fülemüle síp (#1576) 3 gernim balzsam (#1894)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 lajhár csont (#236) 1 lidércesszencia (#1074)
5 madártoll (#112) 1 rejtőköpeny (#277) 1 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107
22
23
24
25
26
27
(103,24) varkaudar bajnok (#190), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), phua-kúp (#372), massza (#217)
(103,25) vadász varkaudarok (#108)
(104,23) színes dözmöng (#78), kardfogú fülemüle (#146)
(104,24) lajhárlord (#757), zombi mester (#251), élőholt quwarg (#202)
(104,25) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Tharr oltár, trollfák (#80), hegymélyi lidérc (#7084), Pikoló (#7010)
(105,24) vadász varkaudar (#108), élőholt sullár (#216)
(106,25) vadász varkaudar (#108), csontváz lord (#177), hegymélyi lidérc (#7084), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(106,26) dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek