Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 23. 9h:15' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 279. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
m 2 | mozogsz keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
ve 305 10 | megveszed a 305. tárgyat 10 |
m 4 1 7 | mozogsz délre, északkeletre, északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (39 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 154 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel végigvágod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 15 arany és egy rejtőköpeny. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig bozótos. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar katona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona bal oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar katona testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a varkaudar katona fegyverével. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar katona bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor súrolod a csataremák testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a csataremák egyik csápját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csataremák testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [45 pontot használtál fel, van még 3.]
kt 449 6 | elkészíted a 449. tárgyat (6 darabot) |
h 449 6 | használod a 449. tárgyat |
h 341 56 | használod a 341. tárgyat |
h 341 99 | használod a 341. tárgyat |
h 341 68 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1107 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 | használod a 341. tárgyat |
h 341 117 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 396/100 | Jellem: | jó (533) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (42) | Varázspont: | 918/396 | Pénz: | 1204 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 182/184 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 182 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | * 25 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 35 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 41 (+1) |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 22 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 32 | 11. taumaturgia: | 55 (+1) | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 23 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 7 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1181 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 3 | vasérc (#152) | |||
10 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | sötét tekercs (#535) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
11 | ugh méreg (#166) | 11 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
18 | víz (#27) |