Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 2. 15h:30' EZ A 715. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 716. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5525 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ft 123 | támadod a 123. szörnyet |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
szk 975 | keresed a 975. szörnyet |
fgy 40 40 | felt. gyógyítás 40 40 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
ftv 40 6 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 6. fajúakat |
ftv 29 101 | felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 101. szörnyet |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
tv 41 | támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot |
f 271 | kísérletezel a 271. tárggyal |
ee 201 106 396 | eladod a 201. tárgyat a 106. tárgyat a 396. tárgyat |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy gigaököl varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [99,71] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [99,72] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [99,74] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász bal első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,75] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [99,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [99,78] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ftv 32 137 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 137. szörnyet |
tv 49 | támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb vállát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/6 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 275/132 | Jellem: | gonosz (95) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 173/17 | Pénz: | 10 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 5 |
ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 20 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 33 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 11 | 6. csapdaészlelés: | 5 |
7. gyógyítás: | 68 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 10 | 12. taumaturgia: | 10 |
13. versengés: | 3 | 14. zene: | 1 (+1) | 15. szörnyismeret: | 3 |
16. zárnyitás: | 5 | 17. vadászat: | 15 | 18. bányászat: | 13 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), vaspántot (#1241) (max. 1 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 1 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155), tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | udvari mágus (#142) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 1) |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 66.27 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | purifikátor háj (#269) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | tinta (#101) | 13 | tüske (#22) | |||
58 | víz (#27) |