195. forduló, 197. forduló, Tork Bendor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 11h:20'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX

TORK BENDOR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,3] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+180 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 320.]

kf 811 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 280.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 270.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 260.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 230.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[135,3] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Napsugár előtt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal vállát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 399 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a rókafarok a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 3 tyrex csont, 27 smirglilevél, 8 sallank nyíl, 2 dárda, 8 ovimon-bogyó.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Piromenyét, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 399 tapasztalati pontot kaptál. 57 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vörös rakolits. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [134,3] A terep változik: ismét síkságon vagy. Látsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rezső a Cukrosbá formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,4] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [84 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[132,4] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,4] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ghallán ezt először Vlagyimir gátolta meg, áldott legyen a neve.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ababo előtt. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] Bozótos terepre értél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy Fortuna szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 112.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[129,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval meghorzsolod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Pterois volitans előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben E.H.Boldog Bulldog irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Eassy-Lien Dib hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 68.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[126,3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Észreveszel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Myotis Canis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 52.]

v 21 21 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 8 kaja. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]

a 229 1199 1 átadod a 229. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Dorien McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [32 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a karmos tankány. 4 kaját töm magába az alanori csatamén. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 337 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

KARAKTERLAP

Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 174 cm
IQ: 26 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 95 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 19 Életpont: 287/244 Jellem: jó (506) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 483/6 Pénz: 1411 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 71/15 EFejl: 11
Eddig összesen 950 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9865 TP-t kaptál. Jelenleg 441359 TP-d van. A következő szinthez még 8641 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 85 arany került a bankszámládra. 101 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 szúrófegyverek: 18/94 (+4%) vágófegyverek: 15/99 (+21%)
ütőfegyverek: 16/20 (+9%) lőfegyverek: 10/35 dobófegyverek: 23/59 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tolmokov-koktél (#351) (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/91 (+11%) 2. nyomkövetés: 54/82 (+50%) 3. mászás: 7/90
4. csapdakészítés: 15/23 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/4 6. gyógyítás: 17/40
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 15/73 (+6%) 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 25/18 (+30%) 11. taumaturgia: 33/41 (+8%) 12. szerencsejáték: 4/61 (+11%)
13. versengés: 2/79 (+45%) 14. zene: 8/22 (+37%) 15. szörnyismeret: 12/58
16. pszi: 11/26 (+19%) 17. zárnyitás: 1/20 18. vadászat: 6/87 (+57%)
19. bányászat: 21/7 20. úszás: 8/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) lángcsóva (#31) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Összsúly: 117.28 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
77 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 1 obszidián karkötő (#229)
3 rókafarok (#124) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fülemüle agyar (#267) 1 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
19 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 rakolits por (#669)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,3) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), Elenios rúnaköve, 29. jellempróba, szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,3) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku légiósok (#361)
(129,4) ryuku ostromteknősök (#362), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(130,3) ryuku légiósok (#361), Fortuna szentélye (#645), Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,4) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720)
(132,4) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), tetememberek (#123)
(133,4) kardfogú fülemüle (#146), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,3) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Dornodon oltár, ryuku légiósok (#361)
(135,3) Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), művészi porolit (#720), oltár, kék rothasztó (#421), ryuku gárdisták (#360), vörös rakolits (#356)

Üzenet küldése a karakternek