Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Harci mutánsok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás október + szeptemberi eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége - 55. félév végeremény
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8219)
Lapötletek (65016)
HKK Online V1.0 (21)
Hibák a lapkeresőben (99)
HKK kérdés? (47213)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (237)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ebonita Negra 197. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 26. 15h:02'
EZ A 421. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
422. játékheted kezdete: okt. 30.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4518
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 170
Extra forduló: 14

EBONITA NEGRA KALANDJAI


79 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,51] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Thargodan esszenciát (310 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 tinta (eladási ár: 15 arany, ebbõl a kezelési költség: 1 arany), 15 csuklyavirág (eladási ár: 80 arany, ebbõl a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Thargodan esszenciát (199 arany), 1 dözmöng szivet (84 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Thargodan esszenciát (153 arany), 1 Thargodan esszenciát (150 arany). Sex Action átadott neked a 15. napon 6 TU-t.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mászókampót (200 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.

Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 7. napján találkozol Alannah-val. Leah bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Földrengetõ trófea, egy bunthar trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 8. napon megintcsak összeakadsz Alannah-val. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 10. napon összefutsz Don Rovarpumpász. Sheran hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy áspis védõköpenyt, egy bíbor erõövet, egy bronzpáncélt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy szürke rinocérosz trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasállata egy alanori csatamén! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött taumaturgia szakértelmed, míg te õt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Aztán elköszöntök egymástól. A 18. napon találkozol Kid Cloudkickerrel. Fairlight eljövendõ papja. Egy bakkura csizmát, egy bundás kabátot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy elit palotaõr trófea, egy purifikátor trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 28. napon találkozol Dailen Chen. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy arany masszariasztót, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy trikornis trófea, egy ragyás burástya trófea és egy rõtmanó berzerker trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 32. napon újból találkozol Dailen Chen. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 36. napon ismét összeakadsz Don Rovarpumpász. Érzékeled auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött taumaturgia szakértelmed, míg te õt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 42. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr fõpap-jelöltje. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, õ is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Hínárhajú. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tudása félelmetes, így meghajolsz elõtte. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 42. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre sárga. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy nanda trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Cuchalain. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 44. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, félszemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy bozontfonatot, egy cetbõr válltömést, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy két kard szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbõr tarkóvédõt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy élõholt õsmágus trófea, egy Notermanthi trófea és egy Kitaszított trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Talabér Bözsi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy mesterrel találkoztál, elismerõen fejet hajtasz elõtte. Aztán elköszöntök egymástól. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+19 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+40 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy alpesi tehén nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 330.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ). [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 315.]


v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 315.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a harmadik szem varázslatot! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 1778 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 260.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Aztán elõveszed a 3 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 230.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nukleáris cickány. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végsõ pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-718 TP] [30 pontot használtál fel, van még 200.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy erszényes elkarog.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog szõrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Ezüsttõrrel megbököd az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

szm 92 megölöd a 92. szörnyet
Eleged van belõle, hogy a púpos burástya csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ezüsttõrrel eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 235 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[99,51] Még mindig füves síkságon vagy. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynõ. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ potrohát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynõ testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ezüsttõrrel megbököd a quwarg királynõ jobb középsõ lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [100,52] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépõre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ezüsttõrrel eltalálod a vadtroll ragyás bõrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kõvé válik, majd felrobban (-5 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 180 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ezüsttõrrel kicsit megsebzed a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levõ ezüst papi karkötõ felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [101,52] A hegység kopársága után üdítõ a szemnek az élettel teli síkság. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Északra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbûvölt utazóládát. (ld. enc.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [41 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[102,53] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,53] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,53] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelõt. (ld. enc.) Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy topránypolip!

Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ezüsttõrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 79.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[105,52] Továbbra is síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élõholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 5 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élõholt quwarg bal vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Ezüsttõrrel meghorzsolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élõholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod az élõholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ezüsttõrrel megkarcolod az élõholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élõholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ezüsttõrrel megkarcolod a proteinfecske testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) {KCC:} Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Ezüsttõrrel meghorzsolod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csõrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [106,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfénybõl csak kevés szûrõdik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ezüsttõrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült szürke rinocérosz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Ezüsttõrrel meghorzsolod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 305 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [107,52] Egy sejtelmes, baljós sûrû erdõbe érsz a síkságot elhagyva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [54 pontot használtál fel, van még 25.]

m 3 mozogsz délkeletre
[108,53] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új kék orchidea. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 12. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Egy kaját habzsol be a sünmedve. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következõ körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvezõ illatokat idézel elõ, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következõ kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtõl függõen 10-16 százalékkal.

SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY)
Már messzirõl megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektõl nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortûz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielõbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az esõ elõl, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a jármûvek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkõ lenne a rakomány. Addig nézelõdsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezõig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezõt, maximum 15 mezõt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idõ (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezõnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezõn találod õket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged idõzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezõn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.]

MEGBÛVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY)
A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegõ. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetõjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad elõtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötõért, és öt ezüstgyûrûért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként mûködik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbûvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezõn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbûvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekû kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülû, földig érõ köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: õ bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtõzõ, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenõcsöket egytõl-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elõ féltõ gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezûleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELÕ KENÕCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebbõl van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerûbben elõállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelõ is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nõ, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentõdobást kapnak; ráadásul a nálad lévõ szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelõt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezõi ajzószernek minõsítették az esélynövelõt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetû gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megõrzöd, és az esélynövelõt soha, de soha nem adod át másnak.



KARAKTERLAP
Ebonita Negra, egy fekete, göndör hajú, barna szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran fõpapja vagy. Papi hited: 305. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

 Erõ:26 (27)  Szint:17  Merészség:5/4 Magasság:135 cm 
 IQ:27  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:32  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:29/29 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:310/240  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:29  Varázspont:156/76  Pénz:0 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:14/6   Pszi pont:43/43      EFejl:15 
Eddig összesen 781 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4683 TP-t kaptál. Jelenleg 235114 TP-d van. A következõ szinthez még 24886 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, bunthar, élõholt quwarg. A 197. fordulódban 2064 arany került a bankszámládra. 2064 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 22/54 (+6%)   szúrófegyverek: 16/49 (+31%)   lõfegyverek:21/40 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyû nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 30/71   2. nyomkövetés: 43/92 (+20%)   3. lopás:1/7
  4. mászás: 9/39 (+4%)   5. csapdakészítés: 20/99 (+5%)   6. csapdaészlelés:1/29
  7. gyógyítás: 23/28   8. titkosírás: 3/21   9. felderítés:12/19
  10. szörnyidomítás: 13/88   11. teológia: 20/29 (+13%)   12. taumaturgia:5/38 (+27%)
  13. versengés: 3/95   14. harcmûvészetek: 19/18   15. szörnyismeret:25/44 (+18%)
  16. pszi: 6/38   17. zárnyitás: 1/20   18. vadászat:17/12
  19. bányászat: 10/62 (+30%)       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 18 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 50 darabot )
elfogod dûnekukacot (#357) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nukleáris cickány (#155), szeppent rákfatty (#186), 9302. szövetség (#9302), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
sünmedve (#33) (õrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) $1   kis bõrpajzs ($45)
1 * optiri agysisak (#315) 1 * rejtõköpeny (#277) $1   rézsisak ($72)
1 * sárga erõöv (#276) 3 * tankány karom (#237) 1   vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû nyíl (#94) 1 * ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1 * hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6)
6   mérg. ubuk tüske (#137) 20   tüske (#22) 17   ubuk tüske (#131)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   aranygyûrû ($193) $1   ezüst gyûrû ($180) $1   ezüst nyaklánc ($117)
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 4 + deus ex machina (#1) 1   Éjmágus tükre (#1100)
2   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
33   kaja (#2) 1   kötél (#92) 1   mászókampó (#165)
1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 103]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5   uzbány csõr (#169) [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 55]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
20   álompor (#396) 1   dözmöng szív (#122) 5   drótszõr (#37)
2   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563) 2   kaktusztüske (#114)
3   kazmár gyökér (#205) 9   kék orchidea (#68) $1   lapockacsont ($33)
33   madártoll (#112) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   Morgan kristálya (#659)
1   móri gyümölcs (#116) $2   óndarab ($85) 31   sünmedve tüske (#14)
2   Thargodan esszencia (#328) 1   vapár ág (#110) $4   vasérc ($152)

Összsúly: 50.54 kgMegterheltség: 68%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   csuklyavirág (#133) 4   ezüstdarab (#326) 17   gyöngymangó (#135)
3   kazmár gyökér (#205) 8   smirglilevél (#29) 1   szuperkötél (#209)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 bronzhegyû nyíl (#94) 3 Thargodan esszencia (#328) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szõr (#665) 1 kaja (#2) 3 kék orchidea (#68)
3 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 1 rézsisak (#72)
5 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(99,51) quwarg királynõ (#153), 34. jellempróba, Fairlight oltár
(100,52) Raia oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely, vadtrollok (#70),
fémbontó szójer (#150)
(101,52) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 39. jellempróba, Chara-din oltár, mûvészi porolit (#720), északra tartó
szekérkaraván (#1215)
(102,53) oltár, vaskohó (#155)
(103,53) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelõhely
(104,53) mély kút (#93), Raia oltár, csodabazár (#1404), 39. jellempróba, topránypolip (#86)
(105,52) élõholt quwarg (#202), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Chara-din oltár, 33. jellempróba,
proteinfecske (#139)
(106,52) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, topránypolip (#86), szürke rinocérosz (#346)
(107,52) Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(108,53) márványtorony (#175), 49. jellempróba, oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.