Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 17. 15h:06' EZ A 210. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 211. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ve 390 100 | megveszed a 390. tárgyat 100 |
ve 122 100 | megveszed a 122. tárgyat 100 |
ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
ve 201 100 | megveszed a 201. tárgyat 100 |
ve 667 100 | megveszed a 667. tárgyat 100 |
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pordémon testét. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a pordémon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 8, gyógyulás: 25, összesen: +17 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 36, összesen: +23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus bal első lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg ősmágus jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 234, gyógyulás: 39, összesen: -195 ÉP}
(Továbbmész...) [114,73] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [113,73] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy márványtornyot. Felfedeztél egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 574 3 | bemész az 574. épületbe |
be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 28 181 516 | felt. fegyverváltás: 28 181 516 |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [112,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Felfedeztél egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Továbbmész...) [111,75] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinsólyom. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinsólyom bal oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinsólyom testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a proteinsólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Többször megcsíp a proteinsólyom. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a proteinsólyom megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 26, gyógyulás: 32, összesen: +6 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted az Öregsámán Krough jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-26 életerő). Az Öregsámán Krough szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 71, gyógyulás: 24, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [109,77] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [108,78] Síkság, továbbra is csak síkság.
kt 685 1 | elkészíted a 685. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
p 74 326 10 | használod a 74. pszi képességet |
a 685 3300 1 | átadod a 685. tárgyat a 3300. kalandozónak (1 darabot) |
ek 42 5 | t. energia kisütése: 42 5 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | imádkozol |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 29 (30) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 395/231 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 28 (32) | Varázspont: | 443/334 | Pénz: | 7103 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 121/1 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/10 | ökölvívás: | 7/53 (+6%) | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 22/0 (+2%) | ütőfegyverek: | 25/39 (+8%) | lőfegyverek: | 23/9 (+4%) |
dobófegyverek: | 22/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << vasalt bunkó (#181) (190%) << varkaudar szablya (#516) (190%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/19 | 2. nyomkövetés: | 47/29 (+17%) | 3. mászás: | 16/51 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 14/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/14 | 6. gyógyítás: | 17/35 |
7. titkosírás: | 9/43 | 8. felderítés: | 20/4 | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 38/37 (+26%) | 11. taumaturgia: | 32/55 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 13/8 | 14. harcművészetek: | 12/64 | 15. zene: | 7/88 |
16. szörnyismeret: | 20/76 | 17. pszi: | 18/10 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. bányászat: | 17/43 (+11%) | 21. úszás: | 4/49 |
22. főzés: | 14/10 | 23. csapatmunka: | 2/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), Etorlán (#5033), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | fagymágus (#650) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
341 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 20 | aurach fog (#657) | |||
5 | rinóbőr (#651) | 10 | ilkin érc (#232) | 15 | kaja (#2) | |||
7 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | amniosz (#203) | 6 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
10 | ezüstdarab (#326) | 6 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 19 | pirkit (#153) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | varázskő (#305) |