197. forduló, 199. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 19. 9h:16'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,29] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 38. pontnál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 7 5 3 t. energia kisütése: 7 5 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 csapdakészítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

lm 36 13 7 mozogsz 36 13 7
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT]
Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.]
[60 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 5 3 1 mozogsz 5 3 1
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
Visszaúszol. [5->4. PONT.]
A víz hideg, és sok a felszerelésed, de szerencsére a tó sekély így majdhogynem át tudsz gyalogolni. [3->2. PONT.]
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
[24 pontot használtál fel, van még 259.]

v 22 181 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

v 7 123 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 251.]

v 7 322 3 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 248.]

v 7 127 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 245.]

dd 480 160 20 eldobod a 480. tárgyat a 160. tárgyat a 20. tárgyat
Elhajítasz 1 cápaölő tőrt. Elhajítasz 1 vassisakot. Elhajítasz 1 fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[170,28] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 1386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [172,27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[173,26] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy ősi csatamezőt. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 37, gyógyulás: 18, összesen: -19 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 180.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: egy nyu-shuriken és egy kígyóbőr kesztyű. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 188 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 208, gyógyulás: 36, összesen: -172 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy magnetikus praglonc intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [50 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[175,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy grok-képződményt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [mocsári penke ->eldobod]
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Mókár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a légirozmár testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy megsebzett áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák bal oldalát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 7 kaja[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [176,26] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ezoterikus mardel szagot érzel! Elő a ketrecet, egy csali-kajával! Amikor minden rendben van, kezedben az ajtóra rögzített kötéllel a földre lapulsz. Nem sokáig kell várnod a szörnyre. Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy az ezoterikus mardel megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! [12 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [176,25] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 26, gyógyulás: 98, összesen: +72 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [97 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[177,24] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 19, gyógyulás: 101, összesen: +82 ÉP}

Észreveszel egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Asmodee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [177,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ezoterikus mardel van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a hatalmas ketrecet, majd egy finom csalit helyezel belé. Most már nincs más dolgod, csak a várakozás. És nem is kell sokáig várnod. Ojjé, az ezoterikus mardel egyenesen belesétál a ketrecbe. Gyorsan becsukod az ajtót. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Ideje menni! [12 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[28 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 16, 10.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 28 (36) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 27 (35) Támadás: 26 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (49) Védekezés: 113 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 383/559 Jellem: gonosz (552) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (44) Varázspont: 475/208 Pénz: 1071 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 78/-2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1565 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16492 TP-t kaptál. Jelenleg 611770 TP-d van. A következő szinthez még 188230 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A 190. fordulódban 7050 arany került a bankszámládra. 7332 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 28/18 (+7%) vágófegyverek: 10/82 (+8%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 25/20 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/50 2. nyomkövetés: 42/90 3. lopás: 11/74
4. mászás: 8/35 (+6%) 5. csapdakészítés: 18/54 (+344%) 6. csapdaészlelés: 4/97 (+6%)
7. gyógyítás: 30/88 8. titkosírás: 3/37 9. felderítés: 20/68 (+29%)
10. szörnyidomítás: 4/7 11. teológia: 29/44 (+23%) 12. taumaturgia: 21/82
13. versengés: 10/97 (+8%) 14. harcművészetek: 31/76 15. zene: 6/13
16. szörnyismeret: 25/23 17. pszi: 11/38 (+7%) 18. vadászat: 6/5
19. bányászat: 14/6 20. úszás: 10/2 21. főzés: 12/68
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257), Antilla (#1844)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el élve egy ezoterikus mardelt, majd áldozd fel illő szertartás keretében egy oltáromnál!
2.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: bávatag golombár! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 cápaölő tőr (#480) 1 csuklyavirág (#133) 3 ezüsttőr (#322)
1 fúvócső (#20) 1 kristályfolyadék (#449) 1 mandibulakasza (#127)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 gólem talizmán (#811)
1 gyíkfű (#201) 17 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 nyu-shuriken (#157) 20 pirkit (#153) 1 Thargodan esszencia (#328)
10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,29) a 70. labirintus bejárata
(170,28) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár
(171,27) quwarg boly (#359), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417)
(172,27) Chara-din monolitja (#534)
(173,26) ősi csatamező (#263), Elenios oltár, kultúrmasztodon (#227)
(174,27) Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180)
(175,27) grok-képződmény (#149), 37. jellempróba, művészi porolit (#720), légirozmár (#94), áeratikus hasnyákok (#243)
(176,25) qwarg rohamosztagosok (#242), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 39. jellempróba, Raia oltár
(176,26) ezoterikus mardelek (#184), Dornodon oltár, 31. jellempróba
(177,23) 41. jellempróba, Fairlight oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(177,24) qwarg rohamosztagosok (#242), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.18. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek