Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 4. 9h:17' EZ A 215. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD 216. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 279. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mágusölővel megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvágod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Végleg elfelejtetted varázsital főzése nevű varázslatodat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy borostyán függő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru tigristestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a taalru nyakát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv és egy ezüstshuriken. 3701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [197,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kilukasztod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [198,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 137 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel felnyitod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 127 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 137 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig bozótos. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar katona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,119] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar hadúr lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}
h 341 8 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 5 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 | használod a 341. tárgyat |
h 341 307 | használod a 341. tárgyat |
h 341 186 | használod a 341. tárgyat |
h 341 99 | használod a 341. tárgyat |
h 341 162 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY) Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni). |
BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY) Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani. |
QUWARG LÁZHOZÓ (478. SZÖRNY) Valamikor réges-régen a bo'adhun földeken nagy háborúk dúltak. Nem csak jól felszerelt hadseregek csaptak össze egymással, hanem komoly mágikus erő is egymásnak feszült a birodalom határain. A rakshallion papok ténykedései olyan betegséget szabadítottak a világra, amely évtizedekig tizedelte a bo'adhunok sorait. Volt néhány szörny, amely vírusgazdaként tovább hordozta a régmúlt átkos nyavalyáját, ezek közé tartozott a quwarg lázhozó is. Az ősi birodalmak bukásával ezek a nagyra nőtt quwargok eltűntek szem elől, de az, hogy most találkoztál eggyel, azt jelenti, még mindig léteznek, és újra megjelentek a felszínen, talán arra készülve, hogy újra betegséget borítsanak Ghallára. A quwarg lázhozók kemény kitinpáncélját vágófegyverrel vajmi kevés esélyed van áttörni. |
ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY) Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat. |
TLEIKAN HÁZŐRZŐ (507. SZÖRNY) Képzelj el egy négy vékony lábon álló hatalmas fejet, melyből mindenfelé hosszú, vaskos csápok tekergőznek. Ezután képzelj a szörny szájába rengeteg apró fogat, melyeket a tleikan házőrző pofájából csorgó sárgás nyál borít be. Ezek a vicsorgó szörnyek régen szinte minden tleikan udvarházban megtalálhatóak voltak, hiszen nevükhöz híven remekül ellátták feladatukat, a lakók védelmét. Szinte bármilyen ellenséggel (méretre és fajra való tekintet nélkül) bátran szembeszállnak, ezért még a bo'adhun barbárok legbátrabbjai is messzire elkerülték az ősi faj épületeit. |
A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY) A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak. |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
Erő: | 31 (38) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 404/32 | Jellem: | jó (518) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 26 (42) | Varázspont: | 935/494 | Pénz: | 1462 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 182/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 206 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | * 27 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 36 | 3. mászás: | 7 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 44 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 22 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 33 | 11. taumaturgia: | 55 | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 23 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 7 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | szöges bunkó (#8) | 5 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
115 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bumeráng (#249) | 10 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kristálygömb (#265) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 10 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | ubuk tüske (#131) | 12 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vassisak (#160) | |||
1 | zöld üveg (#82) |