197. forduló, 199. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 4. 9h:17'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,116] koordinátán.
Anna Bella átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 2. napján.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a ködmedúza (ld. enc.), a bo'adhun lidérc (ld. enc.), a quwarg lázhozó (ld. enc.), az ében tigris (ld. enc.) és a tleikan házőrző (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bolondok aranyát (ld. enc.), mihlanil nyilat (ld. enc.), vörös zyelt (ld. enc.) és pszi katalizátort (ld. enc.).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+143 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+300 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 340% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 347.]

ef 6 energia fejlesztése 6
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 107 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 287.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 282.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+627 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[197,117] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Találsz egy ovimon-bokrot. Látsz egy kihívás tornyát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 277.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy kőhegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 267.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlaltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy fekete griff. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Alig kezdesz el mászni, belátod, hogy ez a feladat lehetetlen számodra: más dolog felmászni egy létrán, és más a plafonon közlekedni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 247.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gyémántgyúró Biran nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve ezoterikus mardel. A kalandmester int - itt az idő!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy degradátor. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamvelplakpók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkzortúrcérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. El kell pusztítanod egy tüskés gigaférget. Nem tűnik könnyű feladatnak!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mágusölővel megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Sajnos nem tudtad megölni a szörnyet. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [50 pontot használtál fel, van még 197.]

vv 5 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 195.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 193.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 191.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[196,117] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvágod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy göcsörtös bunkó, egy ubuk tüske és egy ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Végleg elfelejtetted varázsital főzése nevű varázslatodat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy borostyán függő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy taalru intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru tigristestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a taalru nyakát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv és egy ezüstshuriken. 3701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vassisak, 4 arany és 12 ugh méreg. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kilukasztod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [198,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 110.]

vv 5 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 108.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+61 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 106.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[199,119] A sík vidéket bozótos váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy borzalmas varkaudar került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr, egy bumeráng, egy kígyóbőr kesztyű, 2 nyu-shuriken, 9 nyílvessző és egy sallank nyíl. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 137 életpontot sebeztél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel felnyitod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 127 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 137 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, 4 gyöngymangó, egy trófea nyaklánc, egy fekete gyöngy és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Miss Re Bekával. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Lucius szerencsep.ét, egy Mesterek érmet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy méregelementál trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy cápafogat, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Celeborn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Nirrtivel. Tharr bíborosa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [200,118] Még mindig bozótos. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Látsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő varkaudar katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar katona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [55 pontot használtál fel, van még 49.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+252 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,117) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár
(197,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kihívás tornya (#502), 46. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), Nox Del Torryl (4332. kalandozó), ezoterikus mardel (#184), tüskés gigaféreg (#256)
(197,118) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, 50. jellempróba, légirozmár (#94), quwarg nagymesterek (#214)
(198,119) bávatag golombárok (#165), művészi porolit (#720), Sheran oltár, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(199,119) borzalmas varkaudar (#166), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), 22. jellempróba, Miss Re Beka (3010. kalandozó), Celeborn (5003. kalandozó), Nirrti (5338. kalandozó)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), varkaudar katona (#691)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,119] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar hadúr lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 49.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+287 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 mozogsz keletre
[200,119] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy vark. kardtáncos. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 8 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 189 5 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 35 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 158 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 307 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 186 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 99 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

h 341 162 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 39.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-3 életerő.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 24, 11.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY)
Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni).

BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY)
Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani.

QUWARG LÁZHOZÓ (478. SZÖRNY)
Valamikor réges-régen a bo'adhun földeken nagy háborúk dúltak. Nem csak jól felszerelt hadseregek csaptak össze egymással, hanem komoly mágikus erő is egymásnak feszült a birodalom határain. A rakshallion papok ténykedései olyan betegséget szabadítottak a világra, amely évtizedekig tizedelte a bo'adhunok sorait. Volt néhány szörny, amely vírusgazdaként tovább hordozta a régmúlt átkos nyavalyáját, ezek közé tartozott a quwarg lázhozó is. Az ősi birodalmak bukásával ezek a nagyra nőtt quwargok eltűntek szem elől, de az, hogy most találkoztál eggyel, azt jelenti, még mindig léteznek, és újra megjelentek a felszínen, talán arra készülve, hogy újra betegséget borítsanak Ghallára. A quwarg lázhozók kemény kitinpáncélját vágófegyverrel vajmi kevés esélyed van áttörni.

ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY)
Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat.

TLEIKAN HÁZŐRZŐ (507. SZÖRNY)
Képzelj el egy négy vékony lábon álló hatalmas fejet, melyből mindenfelé hosszú, vaskos csápok tekergőznek. Ezután képzelj a szörny szájába rengeteg apró fogat, melyeket a tleikan házőrző pofájából csorgó sárgás nyál borít be. Ezek a vicsorgó szörnyek régen szinte minden tleikan udvarházban megtalálhatóak voltak, hiszen nevükhöz híven remekül ellátták feladatukat, a lakók védelmét. Szinte bármilyen ellenséggel (méretre és fajra való tekintet nélkül) bátran szembeszállnak, ezért még a bo'adhun barbárok legbátrabbjai is messzire elkerülték az ősi faj épületeit.

A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY)
A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak.

MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY)
Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges.

VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY)
A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 26 (33) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 25 (36) Védekezés: 82 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 404/32 Jellem: jó (518) Tul. pont: 6
Szerencse: 26 (42) Varázspont: 935/494 Pénz: 1462 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 182/-2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 206
Eddig összesen 1294 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33211 TP-t kaptál. Jelenleg 1061529 TP-d van. A következő szinthez még 138471 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, Notermanthi, taalru. A 198. fordulódban 12468 arany került a bankszámládra. 12468 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: * 27 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 36 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 44
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 22 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 33 11. taumaturgia: 55 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 23 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 7 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod.
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst karkötő (#158)
8 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 szent jogar (#150) 2 szöges bunkó (#8) 5 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
115 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bumeráng (#249) 10 drótszőr (#37) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
1 göcsörtös bunkó (#123) 6 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristálygömb (#265) 15 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 10 nyílvessző (#108) 2 nyu-shuriken (#157)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 sallank nyíl (#129) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 ubuk tüske (#131) 12 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vassisak (#160)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,119) borzalmas varkaudar (#166), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), 22. jellempróba, Miss Re Beka (3010. kalandozó), Celeborn (5003. kalandozó), Nirrti (5338. kalandozó), varkaudar hadúr (#270)
(200,119) vark. kardtáncos (#693), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.

Üzenet küldése a karakternek