198. forduló, 200. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 26. 9h:04'
EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
1082. játékheted kezdete: okt. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,63] koordinátán.
Ignatus, amikor összefutottatok, adott neked egy bronzpáncélt és egy szöges bőrpajzsot.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+67 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy arató csattanat.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+10 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 302.]

h 1894 6 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 6 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [6 pontot használtál fel, van még 296.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 286.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 105 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [141 pontot használtál fel, van még 145.]

h 144 használod a 144. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Az első varázslat, amelyet kapsz, az áldomás. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] [Amennyiben elvesztenéd szent szimbólumod, az IM paranccsal bármikor fohászkodhatsz istenedhez, hogy adjon neked egy újat. Ehhez az IM 5 parancsot kell kiadnod, és csak oltánál működik.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[102,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 231 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz lord.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a csontváz lord testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 397 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36578.
Észreveszel egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,61] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 gránátlövedék. Megsoroztad a szubreális vámpír testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 399 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36838.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 19 50 elkészíted a 19. tárgyat (50 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

a 19 5074 50 átadod a 19. tárgyat az 5074. kalandozónak (50 darabot)
Sajnos nincs nálad kerek kő. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

a 305 5074 3 átadod a 305. tárgyat az 5074. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 varázskövet Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[103,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 164 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 401 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37103.
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [104,58] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy lajhárlord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 311405 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -16 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 74 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 244 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 403 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37373.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [105,57] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy khór darázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a khór darázs fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a noth szellem testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Második ellenfeled egy noth szellem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a noth szellem fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 405 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37643.
Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 82.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[106,56] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb szárnyát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt tigris.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 26 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad az élőholt tigris bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy noth szellem.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a noth szellem jobb vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a noth szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Mágusölővel végigvágod a noth szellem testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Mostantól aggastyánnak számítasz. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Találsz nála 2 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 407 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37913.
Látsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [108,55] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy noth szellem.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Meghaltál végelgyengülésben, itt már a deus ex machina sem segít! [Lehetőséged van még rá, hogy visszatérj a túlvilágtól, de ezután sürgősen fiatalíts valahogy magadon, mert nem sokáig leszel képes életben maradni! Így is vesztesz minden fizikai tulajdonságodból egyet.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [24 pontot használtál fel, van még 58.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+100263 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 57452 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
(101,63) arató csattanat (#144)
(102,60) karmos tankány (#137), márványtorony (#175), Tharr oltár
(102,61) ryuku gárdista (#360), szubreális vámpír (#223), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 36. jellempróba
(102,62) tüskés harci gromak (#156), Thargodan csontváz (#297), csontváz lord (#177), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(103,59) patak, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297)
(104,58) lajhárlord (#757), szubreális vámpír (#223), élőholt quwarg (#202)
(105,57) khór darázs (#348), noth szellem (#250), Sheran rúnaköve
(106,56) uzbányok (#102), élőholt tigris (#766), noth szellem (#250), gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(107,56) márványtorony (#175), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 36. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(108,55) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[108,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 69 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a drakolich csontos vázát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: grifftojás, 3 tinta, quwarg tojás. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 255 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A következő ellenfél egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár nyakát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 410 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38318.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+67 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy süvítő rája.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy bolyongó lidérc jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 340 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr híve vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 34 (48) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 25/86 év
Egészség: 22 (31) Életpont: 466/356 Jellem: semleges (-17) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (42) Varázspont: 335/67 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 44/44
Eddig összesen 1739 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 817 TP-t kaptál. Jelenleg 764 365 TP-d van. A következő szinthez még 235 635 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 45 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: *27/100
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: *24/100 (+1%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/3 2. nyomkövetés: 36/75 (+34%) 3. mászás: 5/85
4. csapdakészítés: 12/54 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/50
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 47/12 (+28%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 106/86 (+77%) 15. szörnyismeret: 14/64
16. pszi: 5/54 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 4/62 (+28%)
19. bányászat: 10/38 20. csapatmunka: 3/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (211) bűvölés (#20) (214) bűvölés (#20) (191)
bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706)
bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27) bűvölés (#20) (170)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 1, 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 410 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38318.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 215 TU szükséges.)

Összsúly: 115.78 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 6 gernim balzsam (#1894) 35 gránátlövedék (#526)
1 grifftojás (#179) 1 kaktusztüske (#114) 1 quwarg tojás (#360)
3 tinta (#101) 5 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 1 éjkő (#2369)
6 ezüstdarab (#326) 3 fenőkő (#1618) 1 gromak bőr (#268)
4 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236)
1 megsemmisítő (#1540) 2 mutáns csont (#331) 6 rókafarok (#124)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 7 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109
54
55
56
(108,55) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250), drakolich (#760), élőholt sullár (#216), süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek