Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 9. 9h:26' EZ A 216. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 217. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: | elmormolod a 279. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 706 | bemész a 706. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, |
állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, | kalmárszem (#228) 77 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
múltidézés (#369) 6000 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel néhányszor súrolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos bal karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,118] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar katona testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar katona testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar katona védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
(Továbbmész...) [200,119] Még mindig az erdőben vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar hírnök. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvágod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
m 8 7 2 | mozogsz északra, északnyugatra, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Vándor lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vark. kardtáncos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 334, gyógyulás: 0, összesen: -334 ÉP}
(Továbbmész...) [200,117] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar hírnök nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 136 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel megvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos bal karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 320, gyógyulás: 0, összesen: -320 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar katona fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar katona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar vajákos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar vajákos fejét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 83 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 40 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,116] A terep továbbra is ritka erdő. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy vadász quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg jobb vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 341 196 | használod a 341. tárgyat |
h 341 195 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 307 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 82 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 404/154 | Jellem: | jó (513) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 26 (42) | Varázspont: | 935/223 | Pénz: | 1268 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 182/61 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 212 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 28 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 36 | 3. mászás: | 7 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 45 (+1) |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 22 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 33 | 11. taumaturgia: | 55 | 12. versengés: | 9 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | * 23 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 7 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), jégcsóva (#41), gyóntatás (#56) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
89 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 10 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
23 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |