TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. ápr. 5. 9h:21'
EZ A 201. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
202. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX
|
DÁNIEL KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,53] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ezüst gyűrű van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) A lottó 705. hetének nyerőszámai: 5, 20, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy erszényes elkarog nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 373.]
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 373.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 368.]
* 3. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]
* 4. KP: |
használod az 1253. tárgyat |
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 358.]
* 5. KP: |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 260 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 355.]
cir 9 |
vándorcirkusz látogatása 9 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
hu 57 237 162 |
hulladék: 57 237 162 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
hu 158 572 652 |
hulladék: 158 572 652 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytollat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
hu 563 214 172 |
hulladék: 563 214 172 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz főnixtollat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz manifeszt.nyúlványt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 350.]
v 28 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 345.]
v 53 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 340.]
vps 100 |
VP spórolása: 100 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 80 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 340.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[79,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [78,55] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg szabotőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 839 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [77,56] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd. (ld. enc.)
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1080 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 17, gyógyulás: 19, összesen: +2 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Piromenyét, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét motyogó, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 434 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 52 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 296.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[76,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg felderítő lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő bal középső lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Wu Chennel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz LostMinddal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Musashi Akira -ával . Tharr eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg szabotőr trófea, egy troll ritualista trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Bad Cickánnyal. Tharr eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy bandita trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy sullár a hátasa. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 288.]
vpf 100 |
VP elővétele: 100 |
Felszabadítottunk neked 80 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 288.]
tps 20 |
TVP spórolása: 20 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 268.]
v 96 72 59 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(76,55) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, oltár, 38. jellempróba, quwarg felderítő (#299), Wu Chen (3479. kalandozó), LostMind (4379. kalandozó), Musashi Akira (5378. kalandozó), Bad Cickány (5392. kalandozó)
(77,56) olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, Sheran oltár, vaskohó (#155), korinthai amőba (#420), érclelőhely, vadász quwarg (#241)
(78,55) quwarg szabotőr (#301), Sheran oltár
(79,54) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534)
[72,59] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranytollat 40 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 258.]
ea 82 8 |
eladod a 82. tárgyat 8 |
Eladtál 8 zöld üveget. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
ea 36 10 |
eladod a 36. tárgyat 10 |
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
ea 2 40 |
eladod a 2. tárgyat 40 |
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
m 8 1 4 |
mozogsz északra, északkeletre, délre |
[72,58] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy főutcát. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [73,57] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. topázát, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy elf mesterharcos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Találkozol egy tüsi aranyhajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fejsze. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Delejes Kazimír. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy rövid ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüstsörény. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz Bonus Mortalisszal. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [73,58] Folytatod sétádat a házak közt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
[24 pontot használtál fel, van még 234.]
m 8 4 |
mozogsz északra, délre |
[73,57] Továbbmész a város utcáján.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Észreveszel egy szent tölgyfát.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. topázát, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
(Továbbmész...) [73,58] Folytatod sétádat a házak közt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Meglapulsz egy árok mélyén. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy vadász quwarg ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
[16 pontot használtál fel, van még 218.]
tpf 20 |
TVP elővétele: 20 pontért |
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 230.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 229.]
* 2. BP: |
keresed a 354. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy erszényes elkarogot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 229.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 189.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 149.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 109.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 69.]
tf 4 39 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 35 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
KARAKTERLAP
Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.
Erő: |
24 (33) |
Szint: |
19 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
176 cm |
IQ: |
30 (34) |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
98 kg |
Ügyesség: |
18 (20) |
Védekezés: |
28 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
25/25 év |
Egészség: |
24 (26) |
Életpont: |
284/182 |
Jellem: |
semleges (-1) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
25 (31) |
Varázspont: |
289/60 |
Pénz: |
2819 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
18/7 |
Pszi pont: |
78/45 |
|
|
EFejl: |
3 |
Eddig összesen 1137 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3343 TP-t kaptál. Jelenleg 377295 TP-d van. A következő szinthez még 72705 TP szükséges. Trófeáid:
vadász quwarg,
quwarg királynő,
élőholt quwarg. A 171. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
6/96 |
szúrófegyverek: |
20/10 (+7%) |
vágófegyverek: |
19/26 (+2%) |
ütőfegyverek: |
20/52 |
lőfegyverek: |
8/62 |
dobófegyverek: |
19/10 (+12%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
18/84 (+22%) |
2. nyomkövetés: |
32/94 (+18%) |
3. mászás: |
11/1 |
4. csapdakészítés: |
12/90 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
4/14 |
6. gyógyítás: |
62/7 |
7. titkosírás: |
5/27 |
8. felderítés: |
4/30 |
9. szörnyidomítás: |
9/38 |
10. teológia: |
20/30 (+8%) |
11. taumaturgia: |
21/4 (+9%) |
12. szerencsejáték: |
1/35 (+11%) |
13. versengés: |
6/97 (+18%) |
14. harcművészetek: |
2/71 |
15. zene: |
10/37 |
16. szörnyismeret: |
11/6 (+20%) |
17. pszi: |
13/93 (+10%) |
18. zárnyitás: |
1/12 |
19. vadászat: |
16/45 |
20. bányászat: |
24/63 (+11%) |
21. főzés: |
8/13 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vadász quwarg (#241), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(72,58) útonálló (#130), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), egy törpe nő, Delejes Kazimír (3231. kalandozó), Ezüstsörény (3506. kalandozó), Bonus Mortalis (5143. kalandozó)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399), vadász quwarg (#241)
(74,58) manaelementál (#290), Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)